کد خبر : 1380978 | 28 آذر 1395 ساعت 23:23 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

زابالتا: به عملکرد لروی سانه افتخار می کنم

پابلو زابالتا، کاپیتان منچسترسیتی، پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل آرسنال، نمایش لروی سانه، ستاره جوان تیمش را تحسین کرد.

زابالتا: به عملکرد لروی سانه افتخار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه آرسنال با گل دقایق ابتدایی تئو والکات در این دیدار پیش افتاد، سانه در دقایق ابتدایی نیمه دوم کار را به تساوی کشید و در نهایت سیتی با گل زیبای رحیم استرلینگ به پیروزی دست پیدا کرد. زابالتا با تعریف از ستاره آلمانی تیمش، تاکید کرد که او برای جا افتادن در لیگ برتر، به زمان نیاز دارد.

 

او به خبرنگاران گفت:" او جوان است. او هنوز می تواند از جنبه های زیادی پیشرفت کند. او به یک لیگ جدید آمده، جایی که باید در آن جا بیفتید و گاهی این مسئله برای بعضی بازیکنان زمان بیشتری طول می کشد.

 

ما در مورد کیفیت او 100 درصد مطمئن هستیم و اینکه چه کارهایی می تواند برای تیم انجام بدهد. به او افتخار می کنم. او امروز فوق العاده کار کرد و به او تبریک می گویم."

 

1164685

 

 

زابالتا در مورد نمایش تیمش در نیمه دوم که کاملا برتر از حریف بود هم گفت:" در نیمه دوم واقعا خوب بودیم اما فکر می کنم در کل بازی برتر از حریف بودیم؛ به جز روی یکی دو ضدحمله که باعث شد گل بخوریم.

 

ما بعد از دریافت گل در دقایق ابتدایی خیلی خوب واکنش نشان دادیم. ما تلاش کردیم تا گل مساوی را بزنیم و چند موقعیت ایجاد کردیم. سپس در نیمه دوم، خیلی بهتر از آنها بودیم. شاید اگر از موقعیت های مان بهتر استفاده می کردیم، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم."

دیدگاه‌ها