کد خبر : 1380979 | 28 آذر 1395 ساعت 23:50 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: خوشحالم هواداران را نگه داشتیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است ماندن هواداران تیمش در ورزشگاه، نقش زیادی در پیروزی 2-1 شاگردانش مقابل آرسنال داشت.

گواردیولا: خوشحالم هواداران را نگه داشتیم

 

به گزارش "ورزش سه"، گل های لروی سانه و رحیم استرلینگ در نیمه دوم، تک گل تئو والکات در نیمه اول را بی اثر کرد و سیتی توانست به یک پیروزی مهم دست پیدا کند. گواردیولا از اینکه نمایش شاگردانش باعث شد تا هواداران تا آخرین دقیقه در ورزشگاه بمانند، خوشحال است.

 

او به خبرنگاران گفت:" برای هواداران خوشحالم. آنها تا  پایان در ورزشگاه ماندند. در دیدارهای اخیر، در 10 دقیقه پایان آنها ناپدید می شدند اما این بار آنها در کنار ما ماندند و این به معنای آن است که ما خوب بازی کردیم.

 

از 17 سپتامبر، ما تنها در یک دیدار خانگی پیروز شدیم؛ مقابل واتفورد. نه به خاطر اینکه شایسته اش نبودیم.  من تلاش می کنم صادق باشم. وقتی ما مقابل ساوتهمپتون بازی کردیم، در نیمه اول، شایسته هیچ چیز نبودیم. مقابل کریستال پالاس و برنلی، بازی می توانست مساوی شود.

 

 

1164653

 

 

مقابل میدلزبورو و اورتون، به ویژه مقابل چلسی، شایسته پیروزی بودیم. به همین دلیل از نتیجه دیدار امشب خیلی راضی هستم.

 

در سه روز اخیر، ما دو ساعت و نیم تنها روی توپ های برگشتی تمرین کردیم. این نتیجه داد. این بخشی از بازی است. باید روی توپ های برگشتی منسجم باشید. اگر آنها توپ های دوم را می بردند، می توانستند موقعیت ایجاد کنند.

 

ما تیمی قدبلند و فیزیکی نیستیم؛ بردن توپ دوم به جاگیری درست در زمان مناسب بستگی دارد."

دیدگاه‌ها