کد خبر : 1381050 | 29 آذر 1395 ساعت 12:31 | 7.6K بازدید | 2 دیدگاه

دنبال خرید بازیکن هستیم ولی اسمی از کسی نمی بریم؛

بصیرت: بهترین تیم لیگ از لحاظ دوندگی هستیم

مربی تیم سپاهان معتقد است که مربی بدنساز این تیم به بهترین نحو کار خود را برای آماده سازی بازیکنان انجام داده است.

بصیرت: بهترین تیم لیگ از لحاظ دوندگی هستیم

مجید بصیرت مربی تیم سپاهان در مورد دیدار برابر سایپا در چارچوب مسابقات جام حذفی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: به هر حال ما سه فینال داریم که یکی از آن ها فردا است. در صورت برد با بازی نفت و استقلال بازی داریم که آن هم یک فینال دیگر محسوب می شود و پس از آن در صورت راهیابی به فینال چند ماه دیگر فینال سوم ما برگزار می شود.


وی درمورد عملکرد خوب تیم سپاهان در هفته های اخیر و به خصوص در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز ادامه داد: تیمی که جوان می شود وقتی روی غلتک می افتد خودش ادامه راه را می رود و حالا نباید غرور بچه ها را بگیرد. تیم ما از لحاظ دوندگی سرآمد تیم های لیگ است و همینجا باید تشکر کنم از مربی بدنساز تیم. معمولا رابطه بازیکنان با مربی بدنساز خیلی خوب نیست. در زمانی که ما هم فوتبال بازی می کردیم همینطور بود، ولی مربی بدنساز تیم ما بیشتر کار با توپ می کند و به همین دلیل به بهترین نحو و با رابطه خوب با بازیکنان کار خود را انجام می دهد.


وی در مورد عملکرد مهرداد محمدی پس از هفته ها عملکرد نه چندان خوب، افزود: مهرداد از قبل هم بازیکن خوبی بود و در فوتبال وقتی تیم عوض می شود به دلیل تغییر شهر و برخی مسائل دیگر شرایطی روحی و روانی تغییر می کند. مهرداد هم در بازی مقابل پدیده یک پنالتی از دست داد و همان موضوع هم به مرور تاثیر بدی روی عملکرد او گذاشت ولی خوب الان به شرایط خوبی رسیده است.


مربی سپاهان در مورد برنامه تیم سپاهان در بازار نقل و انتقالات تاکید کرد: با توجه به بودجه باشگاه باید خرید های خود را انجام دهیم. بودجه باشگاه کم شده و باید چه بازیکنی علاقمند به بازی در سپاهان است و البته ویسی چقدر علاقمند به این بازیکن است. از کسی نمی توانیم اسمی ببریم ولی به دنبال انجام خریدهای مورد نیاز خود با توجه به اصول حرفه ای هستیم.

دیدگاه‌ها