کد خبر : 1381081 | 29 آذر 1395 ساعت 14:15 | 57.4K بازدید | 1 دیدگاه

دایی: منصوریان نمی‌تواند تعیین تکلیف کند

سرمربی نفت تهران امیدوار است که تیمش با شکست استقلال به روند خوب خود در این فصل ادامه بدهد.

دایی: منصوریان نمی‌تواند تعیین تکلیف کند

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پاسخ خبرنگاران را داد:

 


می خواهیم به مرحله بعد برویم
این بازی می تواند مهم ترین بازی فصل برای ما تا اینجای کار باشد. ما خودمان را آماده کرده ایم تا با یک بازی خوب به مرحله بعدی برویم. بازی خیلی سختی داریم. گفتن ندارد که استقلال تیم بسیار خوبی است و طرفداران زیادی دارد. امسال هم در جام حذفی موفق بوده ولی ما می خواهیم بازی را ببریم و یکی از فینالیست های حذفی باشیم.

 

مگر منصوریان رییس سازمان لیگ است؟
ما در لیگی بازی می کنیم که به آن حرفه ای می گوییم. خیلی ها می توانند درخواست بدهند که بازی کجا برگزار شود ولی ما میزبانیم. مگر منصوریان رئیس سازمان لیگ است که درباره چمن صحبت می کند؟ ما از اول فصل در این چمن بازی کرده ایم و این مسئله را باید با سازمان لیگ مطرح کنند نه با ما. شما فکر می کنید یک روز قبل از بازی می شود چنین کاری کرد؟ منصوریان نظر خودش را گفته و دوست دارد در زمین آزادی بازی کند. ما هم اگر مهمان بودیم با شوق زیاد به آزادی می رفتیم. ما میزبان هستیم و باید حرمت ها را نگاه داریم. هیچ جای دنیا نمی بینیم که تیمی یک روز قبل از بازی بگوید" بیاید در زمین ما بازی کنید." چنین چیزی معقول نیست. باید بیایند و با باشگاه نفت صحبت کنند. ما آنقدر پیشرفت کرده ایم که این مسائل را مطرح کنیم و بحث کنیم.

 

مبعلی را به زور نگه نمی داریم
او از ابتدای فصل خیلی به تیم کمک کرده و از بهترین های ما به لحاظ اخلاقی محسوب می شود. مطمئنا ما کسی را به زور نگه نمی داریم و اگر کسی دلش جای دیگر است می تواند برود ولی مبعلی چنین صحبت و درخواستی از ما نداشته و فکر می کنم او راحت است و کارش را می کند. او تصمیم اشتباه نمی گیرد و مطمئنا به او احتیاج داریم و او هم اینجا احساس راحتی می کند.

 

غایبان نفت
عزتی و پراهیچ بازیکنان غایب ما در این بازی هستند که از بازیکنان اصلی ما هم بودند.


استقلال را می توانیم ببریم
از وقتی چشممان را باز کردیم و در این فوتبال بودیم، مسائل حاشیه ای ما بیشتر از مسائل اصلی فوتبال بوده است. ما اصلا کاری به این مسائل نداریم. ما کار خودمان را می کنیم و به دنبال هدفمان هستیم تا صعود کنیم. به غیر از این به چیز دیگری فکر نمی کنیم. ما به دنبال یک بازی جوانمردانه هستیم و امیدواریم حق به حق دار برسد و داوری مشکل نداشته باشد. ما معتقدیم که می شود استقلال را برد و می خواهیم به این هدف برسیم.


حرص نخورم بی رگ هستم
من حرص می خورم؟ کسی که عاشق کارش باشد و غیرت داشته باشد باید حرص بخورد. اگر حرص نخورد بی رگ است. من برای تیمی که برایش زحمت می کشم حرص می خورم. شما مربی ای را دیده اید که حرص نخورد؟ از ونگر گرفته تا بقیه را نگاه کنید.


در جریان قرارداد با بارسلونا
چنین چیزهایی را در جریانش نیستم و واردش نمی شوم. صلاح مملکت خویش را آقایان دانند!

دیدگاه‌ها