کد خبر : 1381088 | 29 آذر 1395 ساعت 13:40 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

تعطیلات زودهنگام برای مسی و رفقا

غیبت MSN و پیکه مقابل هرکولس

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی با اسپانیول اعلام کرد که به مسی، نیمار، سوارز و پیکه زودتر از دیگر بازیکنان خود مرخصی کریسمس داده است.

غیبت MSN و پیکه مقابل هرکولس

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پیروزی 3-5 در بازی دوستانه برابر الاهلی شب گذشته نیز توانست اسپانیول را در لالیگا با نتیجه 4-1 مغلوب کند و فاصله خود با رئال را به سه امتیاز کاهش دهد. هرچند یک بازی بیشتر انجام داده است.

 

 

1163758

 

 

بارسا پس از این بازی باید در دور برگشت یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری مقابل هرکولس قرار بگیرد اما همان طور که پیشتر موندودپورتیوو ادعا کرده بود، لوئیس انریکه به مثلث MSN و پیکه برای این بازی استراحت ویژه داده است.

مسی، سوارز و نیمار راهی کشورهای خود خواهند شد تا کریسمس را در کنار خانواده هایشان جشن بگیرند؛ هرچند تعطیلات پیکه کوتاه تر خواهد بود چون او دو هفته دیگر باید برای تیم ملی کاتالونیا در جیرونا به میدان برود.

 

این اولین بار نیست که انریکه چنین پاداشی به فوق ستاره های تیمش می دهد. او با وجود اینکه صعود بارسا به یک هشتم نهایی کوپا دل ری به سبب تساوی 1-1 در بازی رفت قطعی نشده، تصمیم گرفته بدون بهترین بازیکنانش به مصاف هرکولس برود.

دیدگاه‌ها