کد خبر : 1381116 | 29 آذر 1395 ساعت 15:40 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

خامس نزدیک به دروازه های خروجی رئال

5 مقصد احتمالی ستاره جدایی طلب رئال

خامس رودریگز روز گذشته در اقدامی عجیب و در حالی که هم تیمی های او در حال جشن گرفتن قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها بودند، خبر از جدایی احتمالی خود از رئال مادرید داد.

5 مقصد احتمالی ستاره جدایی طلب رئال

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز روزهای خوبی را در رئال سپری نمی کند. او که سال 2014 از موناکو با رقمی هنگفت به رئال پیوست، تنها همان فصل بود که درخششی قابل توجه داشت اما با بنیتس و زیدان، نتوانست حتی به نیمی از دقایقی که زیر نظر آنچلوتی به میدان می رفت برسد.

 

 

1164794

 

 

خامس حالا به تعویضی دوم و سوم زیدان تبدیل شده و گاه حتی به میدان هم نمی رود؛ مثل روز گذشته در فینال جام جهانی باشگاه ها. اتفاقی که خشم این ستاره کلمبیایی را در پی داشت تا در یک مصاحبه جنجالی، از جدایی خود در نقل و انتقالات زمستانی خبر بدهد.

 

این مصاحبه خشم مدیران رئال و حتی سرخیو راموس را در پی داشت چرا که آنها معتقدند این بدترین زمان برای مطرح کردن خبر جدایی وی بود. خامس در مصاحبه خود گفت که پیشنهادهایی دارد و 7 روز آینده را به این مساله فکر خواهد کرد.

 

امروز نشریه آ.اس مدعی شد که جدایی خامس یا در این زمستان یا در تابستان آتی حتمی است و مقصد بعدی او یکی از تیم های منچستریونایتد، چلسی، اینتر، یووه و پاری سن ژرمن خواهد بود. او در واقع همان مسیری را طی می کند که زمانی اوزیل و دی ماریا طی کردند.

دیدگاه‌ها