کد خبر : 1381141 | 29 آذر 1395 ساعت 17:45 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو:

خشم راکیتیچ ازنیمکت‌نشینی‌های متوالی دربارسا

ایوان راکیتیچ به یک نیمکت نشین محض در بارسلونا تبدیل شده و هنوز کسی از دلیل این مساله اطلاعی ندارد.

خشم راکیتیچ ازنیمکت‌نشینی‌های متوالی دربارسا

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا سال 2014 از سویا به این تیم پیوست تا ذخیره ای مناسب برای ژاوی باشد؛ اما او خیلی زود توانست ژاوی را نیمکت نشین کند. با جدایی ژاوی، راکیتیچ توانست جایگاهی کاملا ثابت در ترکیب آبی اناری ها پیدا کند؛ به طوریکه نبود او در بازی های بارسا کاملا محسوس بود؛ اما اوضاع برای این بازیکن در یک ماه گذشته خوب پیش نرفته است.

 

 

1164811

 

 

راکیتیچ بین دو نیمه بازی بارسلونا و سوسیداد که با تساوی 1-1 خاتمه یافت تعویض شد. این اتفاق در نیمه دوم بازی بعدی بارسا(مقابل رئال) نیز تکرار شد و عجیب اینکه او پس از ال کلاسیکو، حتی یک دقیقه نیز فرصت حضور در ترکیب آبی اناری ها را پیدا نکرده است.

او مقابل گلادباخ و اوساسونا به میدان نرفت و روز گذشته نیز 90 دقیقه برابر اسپانیول روی نیمکت نشست. تنها چند دقیقه به علت مصدومیت بوسکتس شروع به گرم کردن کرد.

 

در نیمه دوم انریکه ترجیح داد با خارج کردن بوسکتس از بازی، ماسکرانو را به خط میانی برده و اومتیتی را به جای وی وارد زمین کرد تا راکیتیچ بازهم فرصت حضور در میدان را پیدا نکند. به ادعای موندودپورتیوو، راکیتیچ در انتهای بازی بسیار ناراحت و تا حدی خشمگین بود؛ چرا که این رفتار انریکه با خودش را نوعی بی احترامی می داند.

شاید با ادامه این روند، تمدید قرارداد او نیز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

 

پاسخ سرمربی بارسا در مورد علت نیمکت نشینی های راکیتیچ نیز جالب و در حد یک کلمه بود:« تصمیم فنی!»

دیدگاه‌ها