کد خبر : 1381160 | 29 آذر 1395 ساعت 19:01 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل غیبت در نشست پیش از بازی

علت‌ نرسیدن فرکی به‌نشست، تاخیر در پرواز بود

مدیررسانه ای تیم سایپا می گوید که سرمربی این تیم به دلیل تاخیر در پرواز و ترافیک اصفهان، نتوانست در نشست مطبوعاتی پیش از بازی شرکت کند.

علت‌ نرسیدن فرکی به‌نشست، تاخیر در پرواز بود

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی پوشان روز آینده باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و از بازی های جام حذفی، با تیم سپاهان روبه رو شوند، با اعلام روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان، حسین فرکی، سرمربی سایپا در نشست مطبوعاتی پیش از بازی حضور نیافت.

 

اما حسین فرکی، سرمربی خوردروسازان، به دلیل تاخیر در پرواز تهران اصفهان نتوانست در این نشست حضور پیدا کند، فربد بقایی، مدیررسانه ای سایپا با تایید این موضوع، در این رابطه گفت: «معمولا هیات فوتبال استان ها در این رابطه همکاری لازم را انجام می دهند اما متاسفانه دوستان در هیات فوتبال استان اصفهان در این رابطه کم لطفی کردند. در ابتدا کسی با ما تماس نداشت تا ساعت را اعلام کند تا اینکه روز گذشته خودمان تماس گرفتیم اعلام کردند ساعت 17 باید در نشست حضور پیدا کنیم. متاسفانه امروز و با تاخیر حدودا یک ساعته ما ساعت 17:20 تازه به اصفهان رسیدیم و به هیات فوتبال نیز اطلاع دادیم.»

 

بقایی ادامه داد: «اکنون می بینیم که در برخی خبرگزاری ها اعلام کرده اند که فرکی در نشست حضور نیافت، اینگونه اطلاع رسانی، درست نیست. ای کاش دوستان با توجه به تاخیر در پرواز و ترافیک اصفهان دلیل غیبت فرکی را نیز اعلام می کردند. جالب است که اکنون ما نمی دانیم جلسه هماهنگی امشب چه ساعتی خواهد بود، امیدوارم با توجه به فشردگی برنامه ها، دوستان در این رابطه کم لطفی نداشته باشند تا بدون ایجاد حواشی به دیدار سپاهان برویم.»

 

او در پایان گفت: «آقای فرکی معمولا تحت هر شرایطی به احترام اصحاب در نشست های مطبوعاتی حضور پیدا می کنند حتی در دیدار برابر ذوب آهن نیز ما با تاخیر به اصفهان رسیدیم اما با توجه به اینکه ساعت جلسه فنی تیم مان فرق می کرد خودمان را به نشست رساندیم اما امروز با توجه به اینکه جلسه فنی تیم مان ساعت 18:30 بود به هیچ عنوان نمی توانستیم به نشست برسیم، به هرحال این گونه حواشی به ضرر فوتبال است و ما نگران هستیم این حواشی در فردا هم به وجود بیاید.

دیدگاه‌ها