کد خبر : 1381282 | 30 آذر 1395 ساعت 10:25 | 29.2K بازدید | 5 دیدگاه

هاجی:

مسی و بارسا فوتبال را برای همیشه تغییر دادند

گئورگی هاجی، اسطوره فوتبال رومانی معتقد است که لیونل مسی و بارسلونا فوتبال را برای همیشه تغییر داده اند.

مسی و بارسا فوتبال را برای همیشه تغییر دادند

به گزارش "ورزش سه"، کاتالان‌ها در طول 10 سال اخیر بهترین باشگاه جهان بوده اند و دستاوردهای استثنایی کسب کرده اند. بخش عمده ای از این موفقیت مدیون مسی بوده است. او از سال 2004 در تیم اصلی حضور یافت و 29 جام از آن زمان تا به حال کسب کرده است که شامل 8 لالیگا و 4 چمپیونزلیگ می‌شود. حال هاجی مدعی شد که بارسا و مسی تغییرات اساسی در فوتبال ایجاد کرده اند.

 

1164720

 

 

او گفت:"  مسی همیشه تیم بزرگی پشت سر خود می‌بیند. فکر می‌کنم این خوش شانسی است، اینکه در تیمی باشید که 20 بازیکن استثنایی داشته باشد. آنها برای همیشه فوتبال را تغییر داده اند. آنها خیلی برنامه ریزی شده و ساده بازی می‌کنند، به حدی ساده که کاملا پیچیده به نظر می‌آید. زیرا چیزی که در ذهن است مهم است و همینطور استعداد و توانایی‌های بازیکن زیرا باید بازیکنی انتخاب کرد که استعداد داشته باشد."

 

هاجی درباره حضورش در بارسا به واسطه کرویف گفت:" خیلی چیزها از او یاد گرفتم. وقتی در جام جهانی 1994 با من تماس گرفت که بگوید در بارسا من را می‌خواهد، خیلی خوشحال بودم. می‌دانستم که اگر به تیم او بروم خیلی چیزها یاد خواهم گرفت. بنابراین افتخار می‌کنم که او مربی من بود و از او خیلی چیزها یاد گرفته ام."

دیدگاه‌ها