کد خبر : 1381545 | 01 دی 1395 ساعت 11:58 | 42.9K بازدید | 5 دیدگاه

تلخ ترین یلدای منصوریان (عکس)

بدترین از این نمی شد. استقلال بازی دو بر یک پیش افتاده را 3-2 می بازد و حذف می شود!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب احتمالا تلخ ترین یلدایی بود که علیرضا منصوریان در زندگی اش تجربه کرد. او بعد از امتیازاتی که در لیگ برتر از دست داد امیدوار بود استقلال فاتح بازی نفت شود و در ادامه برای قهرمانی در این بازی ها برنامه ریزی کند. اما در کمتر از چند دقیقه همه آمال و آرزوهای علیرضا منصوریان نقش بر آب شد و استقلال باخت. استقلال تیم هفتم لیگ برتر در جام حذفی نمی تواند قهرمان شود!


فوتبال همین است. جام هایش اعتبار بخش و شادی آور است و حذف هایش به قدری تلخ است که می تواند تا مدت ها مربی را درگیر کند و حتی آینده اش را به چالش بکشد. اما فوتبال ادامه دارد. هم برای علیرضا منصوریان و هم برای استقلال. بازی با السد در پیش است. هم چنین ادامه بازی های لیگ برتر. این فرصت خوبی است برای جبران. استقلال در ادامه بازی های لیگ برتر خوب نتیجه بگیرد و از همه مهمتر در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد همه ناکامی در جام حذفی را فراموش خواهند کرد.


اما تغییر وضعیت یک شرط دارد. علیرضا منصوریان ضعف های استقلال را بپذیرد و برای برطرف کردن ضعف ها تلاش مضاعف داشته باشد. این تلاش باید به اندازه ای باشد که حتی به او وقت مصاحبه کردن هم ندهد.

 

1165148

 

عکس: مهدی ابراهیمی

دیدگاه‌ها