کد خبر : 1381547 | 01 دی 1395 ساعت 12:01 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

حتی بهتر از امید ابراهیمی  

ملاقات با آخرین کشف دایی در تختی

جنگ تخریب چی ها در تختی را یک جوان گمنام از ملی پوش سرشناس استقلال برد تا نفتی ها شادمان راهی بلندترین شب سال شوند.

به گزارش"ورزش سه"، در شبی که در میانه میدان استقلال و نفت دو بازیکن با شرایطی کاملا متفاوت مقابل هم قرار گرفته بودند تا وظایف خود در امر تخریب بازی هافبک های حریف را به نحو احسن انجام دهند درخشش جوان گمنام و انرژیک نفتی ها برابر ملی پوش سرشناس استقلال کفه ترازو را به سود شهریار و شاگردانش سنگین تر کرد تا آنها با یک برد دراماتیک و خاطره انگیز یلدای 95 را سپری کنند.

 

1165149


رضا اسدی پدیده جدید نفت با فیزیک جالب توجه و قدرت بدنی بالا 120 دقیقه در میانه میدان تیمش به عنوان چهره شاخص تاثیرگذاری شگرفی در نمایش خوب تیمش داشت تا نفت از سد استقلال بگذرد. اسدی که هفته قبل برابر صبا در قم زننده تک گل سه امتیازی تیمش بود این بار در مصاف با هافبک های سرشناس استقلال به خصوص امید ابراهیمی یک سرو گردن بالاتر نشان داد تا همین برتری معادلات جدال حیثیتی و سرنوشت ساز تختی را تغییر دهد.

 

1165151


در روزی که امید ابراهیمی ملی پوش نتوانست انتظارات را برآورده کند و نمایشی سردرگم در میانه زمین استقلال داشت، رضا اسدی با هوشیاری و بازیخوانی بهتر در تمام جنگ های تن به تن بهتر از حریف ظاهر شد و برتری او در این مصاف ها باعث شد تا سایر هافبک های نفت به خصوص ایمان مبعلی و اکبر صادقی با فراغ بال و بدون دغدغه در بازیسازی و تدابیر تهاجمی شرکت کنند تا برتری نفت بر استقلال دیکته شود.

 

1165150


البته این تنها نمایش ضعیف امید ابراهیمی در این فصل به خصوص در چند هفته گذشته نبود تا مشخص شود این بازیکن انرژیک چندان در سیستم تاکتیکی منصوریان و استقلال مثمرثمر نیست درست برعکس رضا اسدی که به عنوان پدیده و کشف جدید علی دایی نوید ظهور یک هافبک دفاعی انرژیک و باهوش در فوتبال ایران را داده است.

دیدگاه‌ها