کد خبر : 1381555 | 01 دی 1395 ساعت 12:21 | 49.7K بازدید | 2 دیدگاه

چرا طاهری به سیم آخر زد؟

مصاحبه سرپرست باشگاه پرسپولیس علیه دو بازیکن تیمش بی سابقه بود.

چرا طاهری به سیم آخر زد؟

به گزارش "ورزش سه"، طاهری که معمولا در مورد مسائل داخلی تیمش علیه خودی ها موضع منفی نمی گیرد روز گذشته در گفت و گو با سایت باشگاه ، عالیشاه و نوراللهی را متهم به عدم تعهد و کمرنگ شدن عرق و تعصب کرد. او گفت"  وقتی چنین اتفاقی روی می‌دهد و بازیکن خودش را مشمول می‌کند و باشگاه را در مقابل عمل انجام شده قرار می‌دهد معلوم است آن عرق و تعصبی که صحبتش می‌شود وجود ندارد یا حداقل اینکه کمرنگ شده است. این نفرات بدون اطلاع باشگاه اقدام به چنین کاری کرده‌اند تا به این نتیجه برسیم که پرسپولیس و هوادارانش برای آنها در اولویت چندم قرار دارند. اینکه مرتب بگوییم و بنویسیم هواداران و پرسپولیس، عاشقتان هستیم کار آسانی است. دشوار این است که در عمل به علایق پایبند باشیم. نمی‌گوییم آنها چنین نبودند و نیستند ولی به نظر این احساسات کمرنگ شده است و چنین اتفاقاتی، در زمانی روی می‌دهد که امکان جبران آن برای باشگاه بسیار دشوار خواهد بود. "


طاهری در هر حالی اینگونه سخن گفته که چند روز قبل و پس از جلسه مدیران باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در سازمان لیگ ، در جمع خبرنگاران از صحبت نوراللهی با برانکو و اعلام رضایت برای جدایی این بازیکن خبر داده  و گفته بود " با عالیشاه هنوز صحبت نکرده و رضایتنامه‌ای به او نداده‌ایم، اما نوراللهی با برانکو صحبت کرده و برای جدایی رضایت گرفته است تا نیم‌فصل به سربازی برود."


به نظر می رسد باشگاه با توجه به اینکه مدت خدمت نوراللهی یک نیم فصل است و او هم فعلا در ترکیب اصلی جایی ندارد با رفتن او مشکلی نداشته اما تصور رفتن عالیشاه را نداشتند و این باعث شده تا طاهرى اکنون دست به این موضع گیرى تند بزند.

دیدگاه‌ها