کد خبر : 1381565 | 01 دی 1395 ساعت 13:31 | 105.9K بازدید | 8 دیدگاه

پورموسوی خبر داد:

جدایی پورقاز، طیبی، زهیوی و بیت‌سعید

پورموسوی می گوید که سرباز خوزستان است و حتی اگر همه بازیکنان بروند در استقلال خوزستان خواهد ماند.

 جدایی پورقاز، طیبی، زهیوی و بیت‌سعید

سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره موضوعات مختلف با خبرنگار ما سخن گفت:

 

پول نرسد، زهیوی، طیبی، پورقاز می روند
 راستش را بخواهید من نمی دانم وضعیت چه می شود و قول هایی داده شده؛ اما اگر پول داده نشود مطمئنا بازیکنانی چون زهیوی، بیت سعید، پورقاز و ... می روند اما اگر پول بیاید همه آنها می مانند چرا که قرارداد دارند و باید بمانند.

 

همه بروند من می مانم
نمی خواهم درباره فروش خانه صحبت خاصی انجام بدهم اما استقلال خوزستان، خانه من است و هر کاری که برایش انجام بدهم وظیفه است. این را نیز باید بگویم که اگر تمام بازیکنان هم بروند من در تیم خواهم ماند؛ چراکه من سرباز خوزستان هستم و برای این تیم زحمت کشیده ام.

 


آقای مربی اینگونه بی اخلاقی است
بعضی تیم ها با بازیکنان من تماس گرفته اند و من موضوعات را می دانم، حتی از طریقی به یکی از این مربیان پیغام دادم شما که ادعای اخلاق می کنید نباید با بازیکنان من مستقیما صحبت کنید و اینگونه آنها را دعوت به رفتن از استقلال خوزستان کنید، اگر لازم باشد آن اشخاص را به مردم معرفی می کنم.

 

 

تماس یکی از تیم های بزرگ فوتبال
یکی از تیم های بزرگ فوتبال ایران امروز برای به خدمت گرفتن یکی از بازیکنانم به من زنگ زدند و این راه درست است، من هم گفتم که تقاضای خود را به صورت کتبی به باشگاه ارسال کند. 

 

 

منتظریم وضعیت پزشکی نانگ تایید شود
ما به حل مشکلات امید داریم، اگر نداشتیم که مصطفی ماهی و نانگ را به خدمت نمی گرفتیم، قرار است جواب آزمایشات پزشکی نانگ به زودی بیاید و در صورت تایید با او قرارداد امضا می کنیم.

دیدگاه‌ها