کد خبر : 1381599 | 01 دی 1395 ساعت 14:14 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناطق‌نوری با رئیس کنفدراسیون آسیا دیدار کرد

رئیس فدراسیون بوکس ایران با حضور در اجلاس فوق العاده آیبا دیداری با رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا داشت.

ناطق‌نوری با رئیس کنفدراسیون آسیا دیدار کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون بوکس، اجلاس فوق العاده آیبا به منظور جشن 70 سالگی فدراسیون جهانی بوکس در شهر مونتره سوئیس برگزار شد و رئیس فدراسیون بوکس کشورمان دراین اجلاس شرکت کرد.

 

در این اجلاس دکتر "وو" رئیس فدراسیون جهانی بوکس اعلام کرد: از این پس شفاف سازی مالی در این فدراسیون دو چندان خواهد شد و تمام تلاش آیبا، از بین بردن فساد در ورزش بوکس است.

 

رئیس فدراسیون جهانی همچنین به تغییرات قوانین داوری اشاره کرد و گفت: این تغییرات سبب می‌شود تا حق بوکسور برنده زیر پا گذاشته نشود و از این پس داور هر دیدار طبق قرعه کشی انتخاب خواهد شد.

 

"وو" در پایان از روسای فدراسیون های حاضر در این اجلاس درخواست کرد که موافقت یا مخالفت خود با این سیاست فدراسیون جهانی را اعلام کنند که "احمد ناطق نوری" رئیس فدراسیون بوکس کشورمان از سیاست های آیبا حمایت کرد.

 

"احمد ناطق نوری" در حاشیه این اجلاس دیداری با سریک کاناکبایف رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا داشت و در یک جلسه چند ساعته، در خصوص مسائل مختلف با وی به گفت و گو پرداخت.

 

همچنین رئیس فدراسیون بوکس کشورمان با مسئولان بوکس کوبا، اوکراین، هند، چین، قزاقستان و آذربایجان دیدار کرد و پیشنهاد همکاری بیشتر بین فدراسیون‌ها را به آنها ارائه داد.

 

احمد ناطق نوری در آخرین ساعت های حضور خود در کشور سوئیس به دیدار تری اسمیت رئیس افتخاری کمیته داوری آیبا رفت و از وی بابت برگزاری کلاس داوری ملی به تک ستاره و ستاره دار شدن 19 داور کشورمان تشکر کرد.

 

همچنین رئیس فدراسیون بوکس کشورمان پیشنهاد برگزاری یک آزمون ملی به تک ستاره داوری دیگر را به اسمیت ارائه کرد که رئیس افتخاری کمیته داوری آیبا قول مساعدی برای برگزاری این کلاس در ایران داد.

دیدگاه‌ها