کد خبر : 1381633 | 01 دی 1395 ساعت 16:36 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

عمران زاده گزینه ما در نیم فصل است؛

کمالوند: به دلیل سرما شرایط تمرین نداشتیم

فراز کمالوند، سرمربی تیم گسترش فولاد معتقد است که سرمای هوا و تمرین نکردن دلیل اصلی باخت این تیم برابر ذوب‌آهن بوده است.

کمالوند: به دلیل سرما شرایط تمرین نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در نشست خبری پس از شکست تیمش در برابر ذوب آهن و حذف از جام حذفی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:


نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردیم


 تیم ما در نیمه دوم از نظر بدنی کم آورد که یکی از دلایل آن سرمای هوا بود. من روز گذشته هم گفتم که وقتی هوا خیلی سرد می‌شود، نمی‌توانیم تمرین کنیم و در این چهار روز در یک زمین 15 در 15 تمرین می‌کردیم.


ذوب آهن با زیرکی به گل رسید


بازیکنان من در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم آوردند اما ذوب‌آهنی‌ها با زیرکی توانستند به گل برتری دست پیدا کنند. من پیش از این هم به بازیکنانم هشدار داده بودم که آنها تیمی موزی هستند که اگر لحظه‌ای از آنان غافل شویم می‌توانند برای ما دردسرساز شوند. ما نتوانستیم پا به پای ذوب‌آهن بجنگیم چون حریف در هفته گذشته شرایط تمرین کردن داشت اما ما در 15 دقیقه آخر بازی، ضعیف‌تر از ذوب‌آهن بودیم.


باید در نیمه دوم فصل تقویت شویم


اعتراف می‌کنم که ذوب‌آهن بهتر از ما بود و به حقش هم رسید اما ما باید در نیم فصل تیممان را تقویت کنیم. چون بازیکنانمان فشار زیادی را متحمل می‌شوند.


تفاوت ما و ذوب آهن فقط در تمرین کردن بود


امروز زمین بازی کاملا یخ زده بود و در هر 2 گل هم تعادل بازیکن ما به هم خورد اما تفاوتی که گسترش فولاد و ذوب‌آهن با یکدیگر داشتند فقط تمرین کردن بود ولی در هر حال امیدوارم سرمای هوای تبریز روی سایر تیم‌های این شهر تأثیر منفی نگذارد.


به دنبال عمران زاده هستیم


عمران‌زاده جزو گزینه‌های ماست اما من فعلا نمی‌خواهم روی بازیکن خاصی تمرکز کنم.


به دلیل سرما شرایط تمرین نداشتیم


در هفته گذشته ما به دلیل سرمای بیش از حد هوای تبریز شرایط تمرین کردن نداشتیم و به همین خاطر فردا را به بازیکنانمان استراحت دادیم تا روز جمعه به آبادان برویم و بتوانیم با شرایط این شهر خودمان را وفق دهیم.

دیدگاه‌ها