کد خبر : 1381662 | 01 دی 1395 ساعت 17:58 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش احسان پهلوان برای صعود

احسان پهلوان هافبک تیم ذوب آهن در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز در دومین هفته پیاپی موفق به ثبت یک گل زیبا شد.

درخشش احسان پهلوان برای صعود

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهاردهم مسابقات لیگ با برتری ذوب آهن برابر پرسپولیس همراه شد؛ دیداری که پرسپولیس پس از یک سال طعم شکست در خانه حریفان خود را چشید؛ آخرین بار تیم پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با درخشش احسان حاج صفی به سپاهان باخته بود و پس از یک‌سال این بار با درخشش احسان پهلوان موفق به شکست قرمز پوشان و پایان دادن به رکورد شکست ناپذیری آن ها شد.

 

احسان پهلوان در مقابل پرسپولیس با یک شوت زیبا و البته محکم از پشت محوطه جریمه دروازه این تیم را باز کرد تا پرسپولیس برای پنجمین بار دروازه خود را باز شده ببیند. احتمالا شکست رکورد نباختن های قرمزپوشان پایتخت به چنین گل زیبایی نیاز داشت.

بازیکن جوان تیم ذوب آهن که یکی از گزینه های کی روش برای بازی در تیم ملی هم به حساب می آید در دیدار برابر گسترش فولاد نیز یکی از مهره های تاثیرگذار و البته کلیدی تیم بود. چرا که حرکات تکنیکی او برای باز کردن خط دفاعی شاگردان کمالوند لازم بود و مجتبی حسینی برای این بازیکن و حرکت های ترکیبی او با سایر بازیکنان در سمت راست خط دفاعی حریف، حساب ویژه ای باز کرده بود.

 

ذوب آهن در دیدار برابر گسترش گل اول را از همان منطقه ای به ثمر رساند که پهلوان در آن بازی می کرد و گل دوم این بازیکن هم پس از دریبل چند بازیکن و همینطور ده خسوس گلر گسترش فولاد به شکلی زیبا به ثمر رسید تا این بازیکن در جام حذفی هم برای تیم خود گلزنی کند.

این روزها اصفهانی ها با دو احسان خود روزهای خوشی را سپری می کنند؛ احسان حاج صفی برای زردپوشان و احسان پهلوان برای سبزپوشان. بازیکنانی که درخشش آن ها می تواند خبر خوشی برای تیم هایشان و البته فوتبال ملی باشد.

دیدگاه‌ها