کد خبر : 1381738 | 02 دی 1395 ساعت 00:10 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل اینتر مقابل لاتزیو

اینتر در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-0 لاتزیو را شکست بدهد و به رتبه هفتم جدول سری A صعود کند.

پیروزی پرگل اینتر مقابل لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم در نیمه اول به تساوی 0-0 رضایت دادند اما در نیمه دوم، شاگردان استفانو پیولی با زدن سه گل، به یک پیروزی شیرین دست پیدا کردند.

 

لاتزیو بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که چیرو ایموبیله روی پاس فیلیپه اندرسون، گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش خوب سمیر هاندانوویچ، دروازه اینتر را نجات داد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم فرصت هایی روی دروازه لاتزیو ایجاد کرد. از جمله در دقیقه 14 که ایکاردی می توانست نرآتزوری را پیش بیندازد اما به جای شوت زدن توپ به سمت دروازه، با دادن یک پاس به آنتونیو کاندروا، این موقعیت خوب را از دست داد..

 

1165307

 

بازی به همین روال دنبال شد و دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه دیگر روی دروازه هم ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه پریشیچ یک موقعیت خوب را در همان دقیقه اول از دست داد، این تیم در فاصله دو دقیقه، دو بار به گل رسید.

 

 

1165305

 

 

ابتدا در دقیقه 54، اور بانگا که پشت محوطه جریمه لاتزیو صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت تماشایی، توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

 

دو دقیقه بعد نوبت ایکاردی بود تا روی ارسال دی آمبروسیو، با ضربه سر دروازه را باز کند و اختلاف را به دو گل افزایش دهد.

 

در حالی که تیم میهمان به دنبال جبران گل های خورده بود، اینتر در دقیقه 65 به گل سوم رسید. روی یک ضربه آزاد، پاس هوشمندانه بانگا، در محوطه جریمه به ایکاردی رسید و او هم با یک شوت نه چندان محکم، توپ را از بین مدافعان حریف، وارد دروازه کرد.

 

 

1165306

 

در ادامه باز هم این بازیکنان اینتر بودند که موقعیت بهتری از حریف ایجاد کردند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-0 اینتر به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها