کد خبر : 1382052 | 03 دی 1395 ساعت 17:20 | 67.6K بازدید | 0 دیدگاه

در پاسخ به انتقادات فقط سکوت می کنم

عالیشاه: محل خدمتم را خودم مشخص نکردم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «بعد از فصل حضور در پرسپولیس برای اثبات تعصبم نیاز به دلیل و مدرک نیست.»

عالیشاه: محل خدمتم را خودم مشخص نکردم

به گزارش "ورزش‌سه"، امید عالیشاه که به دلیل مصدومیت نتوانست در آخرین دیدار نیم فصل، تیمش را همراهی کند در خصوص بازی با سیاه جامگان گفت: این برد و قهرمانی نیم فصل را به پرسپولیسی ها تبریک می گویم. برایم بسیار خوشحال کننده بود که برانکو، سیدجلال، دیگر بچه های تیم و هواداران بزرگی کرده و با قدرشناسی و به بهترین شکل احمد نوراللهی را بدرقه کردند.

 


عالیشاه در مورد خدمت سربازی خودش تصریح کرد: قرار بود ابتدای فصل به خدمت بروم اما با توجه به وضعیت حاکم بر نقل و انتقالات تیم و جدایی دوستانی که به ترکیه رفته بودند، نمی شد تیم را تنها گذاشت و من هم تا نیم فصل دانشگاه را ادامه دادم. بی شک اگر آن زمان می رفتم هجمه ها بدتر بود. خودم هم دوست داشتم بمانم اما در این مقطع شرایط فرق می کرد و به نوعی می بایست به خدمت می رفتم.
عالیشاه در پاسخ به این سئوال که چرا در سالهای قبل سرباز شدن بازیکنان این همه هیاهو و حاشیه نداشت گفت: قبلا امکان رفتن به دانشگاه و دانشجو شدن مثل الان فراهم نبود. بازیکنان اغلب در همان سن هیجده سالگی سرباز می شدند و در این سن هم بازیکن مطرح یا عضو تیم های پرطرفدار نبودند که رفتنشان حاشیه و هیاهو داشته باشد. تیم های نظامی هم معمولا در کورس قهرمانی نبودند. مثلا مهدی رحمتی در اوج جوانی سرباز شد و از زمان سربازی توانست در فجر خود را به فوتبال ایران معرفی نماید یا بیگ زاده و خیلی های دیگر.

عالیشاه در مورد اینکه از سوی مسئولان باشگاه متهم به بی تعصبی شده است اظهار داشت: مسئولین باشگاه برای اداره پرسپولیس زحمت زیادی می کشند و فشار زیادی روی آنهاست. من برای هر کسی که یک دقیقه هم در پرسپولیس بوده احترام قائلم. برای اثبات تعصبم هم فکر نمی کنم نیاز به دلیل و مدرک باشد. همه رفتارها، بازی ها و به طور کلی عملکردم در این تیم پرطرفدار می تواند مرور شود و زیر ذره بین قرار گیرد. آنوقت نیازی به حرف زدنم برای اثبات متعصب بودن یا نبودنم نیست. ترجیح می دهم حرفی نزنم که حواشی پرسپولیس بیشتر شود. از برخی مسئولان نیز انتظار داشتم بعد از این مدت آشنایی شناخت بیشتر از من داشته و به نوعی به عنوان بزرگتر، پدرانه  رفتار می کردند و حرف می زدند. فقط می توانم بگویم بنده به سرمربی تیم گفته بودم که وضعیتم مشخص نیست و اگر مشکلات حل نشود ممکن است سرباز شوم. این بحث نیز دو ماه بود که وجود داشت و رسانه ها نیز مدام به آن می پرداختند. مصاحبه سرمربی تیم هم موجود است که صراحتا چند هفته پیش اعلام کرد وضعیت عالیشاه مشخص نیست. در این مدت با تمام وجود و در کمال افتخار برای تیم محبوبم بازی کردم. در گذشته و بعد از تمدید قرارداد در آغاز فصل هم گفته بودم که پرسپولیس برسرم منت گذاشته و عضویت در این تیم بزرگ افتخاری بزرگ است. همیشه هم تا پای جان برای تیمم تلاش کرده ام. الان خیلی ها منتظر واکنش من هستند اما به طور کلی بلد نیستم به بزرگتر از خودم جواب بدهم و ترجیح می دهم با سکوت و پرهیز از حاشیه به تیم محبوبم کمک کنم.

 

عالیشاه درباره اینکه می گویند او به ناگاه این تصمیم را گرفته تصریح کرد: نمی دانم چرا می گویند عالیشاه به ناگاه رفت. آیا در این دو ماه این همه حرف و حدیث درباره جدایی احتمالی من و احمد نبود؟! آیا برانکو نگفت که وضعیت امید فعلا مشخص نیست؟!  بخواهم حرف بزنم می توانم خیلی حرفها بزنم اما گفتم که بلد نیستم و بلد هم باشم به خودم اجازه نمی دهم تیم بزرگی مثل پرسپولیس را به هم بریزم. حرفهای درد دل گونه ام درباره این روزها هم بماند برای وقتی دیگر اما تاکید می کنم در مکتب پرسپولیس و نزد مربیان بزرگی مثل آقای دایی، گل محمدی، برانکو و خیلی های دیگر و در سایه گفت و گو و مراوده با بزرگانی چون علی آقای پروین، مهدوی کیا، کریمی، باقری و بسیاری از پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس یاد گرفته ام حرمت بزرگترهایم را حفظ کرده و به خاطر خودم حرفی نزنم که تیم وارد حاشیه شود.

 

عالیشاه به این سوال که چرا باید به تیم رقیب پرسپولیس برود و مانند ماهینی به ملوان نمی رود هم اینگونه پاسخ داد:

ماهینی هم دو سال قبل که سرباز شد مدیران وقت تراکتور به او گفته بودند سهمیه تیم ما هستی و به تبریز رفت و با این تیم قرارداد بست و عکس هایش هم وجود دارد. از خود حسین هم بپرسید همین را تایید می کند. بعد، از تربیت بدنی نیروهای مسلح به او گفتند ما مشخص می کنیم تو کجا خدمت کنی و کد او برای ملوان صادر شد و علی حمودی به تراکتور رفت. پس خود بازیکن نمی تواند تعیین کند محل خدمتش کجا باشد. مگر کسی که سرباز می شود یگان محل خدمتش را خودش مشخص می کند.

دیدگاه‌ها