کد خبر : 1382104 | 03 دی 1395 ساعت 19:13 | 148K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از گلزنی مقابل دیگر تیم مشهدی؛

بغض طارمی در آغوش آقا کریم ترکید (عکس)

بهترین گلزن پرسپولیس امروز هم مقابل دیگر تیم مشهدی گل زد تا مقداری از زیر فشار انتقاداتی که در هفته های اخیر روی او بوده است خارج شود.

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل اول لیگ شانزدهم ساعتی قبل با پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل سیاه جامگان قهرمان خود را شناخت و دور رفت یکشنبه به پایان خواهد رسید. این برد پرسپولیس در کنار برد 3 بر صفر مقابل نفت تهران بهترین بردهای این تیم در نیم فصل اول بودند که نتیجه بازی یک اتفاق خوب هم به همراه داشت.

 

مهدی طارمی که در هفته های گذشته به از دست دادن موقعیت های زیاد گل نزنی محکوم بود توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند تا در رقم زدن روز خوب پرسپولیسی ها نقش موثری داشته باشد. او آخرین گل خود را دو هفته پیش به دیگر تیم مشهدی، پدیده زده بود و در این مدت زیر فشار انتقادات زیادی بود که امروز توانست هم با بازی خوب و هم گل زیبایی که به ثمر رساند، جای خود را در صدر بهترین گلزن تیم پرسپولیس محکم تر کند.

 

او پس از این گل به آغوش کریم باقری، مرد محبوب نیمکت پرسپولیس رفت تا شادی خود را با او تقسیم کند. طارمی برای درخشش در این بازی انگیزه های زیادی داشت که توانست با گلی که زد در قهرمانی نیم فصل پرسپولیس، برد این تیم و آمار گل های خود در این لیگ نقش پر رنگی ایفا کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها