کد خبر : 1382187 | 04 دی 1395 ساعت 09:39 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

شیری: به حواشی تیممان باختیم

کاپیتان تیم فوتبال اکسین البرز گفت: مسائل حاشیه ای اکسین، عملکرد بازیکنان را تحت الشعاع قرار داد.

شیری: به حواشی تیممان باختیم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی شیری درباره باخت های اخیر اکسین البرز و حاشیه های مربوط به تغییر مربی در این تیم اظهار داشت: صددرصد این مسایل روی تیم اثر می گذارد. در هفته های اول لیگ نتیجه می گرفتیم اما همین مسایل حاشیه ای عملکرد بازیکنان را تحت الشعاع قرار داد.

 

وی افزود: بازیکن در این شرایط که مربی اش تغییر می کند، دچار دوگانگی می شود. فیروز کریمی سال قبل مدیر فنی بود و لطیفی سرمربی. بیشتر مسایل فنی این دو به هم می خورد. فقط بحث روحی روانی در این میان تاثیر زیادی دارد که خراب شدن شرایط روحی، بازیکنان را ضعیف می کند.

 

کاپیتان اکسین البرز در رابطه با مسابقه در برابر مس کرمان و حواشی این مسابقه گفت: این که این مسایل عمدی بوده یانه، خودشان می دانند و خدای خودشان ولی مسایلی پیش آمد که بازیکنان نتوانستند حواشی را از ذهن خود پاک کنند و این مساله روی 4-3 بازیکن تاثیر گذاشت. به هر حال برخی بازیکنان حرفه ای فکر نمی کنند. هر اتفاقی بیرون رخ می دهد باید در بیرون زمین تمام شود.

 

شیری درباره این که برنامه اش برای آینده چیست، اذعان داشت: من متولد 1358 هستم و تا زمانی که بدنم اجازه دهد بازی می کنم؛ تا زمانی که کارهای تاکتیکی را که کادر فنی از ما می خواهد انجام بدهیم بازی می کنم. البته الان مدرک ب اسیا را هم گرفته ام و اگر قسمت نباشد بازی کنم به مربیگری روی می آورم.

دیدگاه‌ها