کد خبر : 1382226 | 04 دی 1395 ساعت 11:23 | 38.3K بازدید | 3 دیدگاه

از آزادی تا نیمکت و هتل 

نوراللهی چگونه به تراکتور سازی بدرقه شد؟

شماره هشت پرسپولیس در روزی به یادماندنی به حضور خود در جمع سرخپوشان پایتخت موقتا خاتمه داد تا با بدرقه زیبای هم تیمی ها و هواداران چالشی جدید را تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر برای احمد نوراللهی به جدالی خاطره انگیز تبدیل شد، روزی که قطعا تا سال های سال می تواند در بین خاطرات شیرین او باقی بماند چون پرسپولیسی ها برایش یک گودبای پارتی غیر قابل تصور رقم زدند تا او با بدرقه ای خاص راهی تراکتورسازی شده و دوران خدمت مقدس سربازی اش را بگذراند.

 

1165700


هافبک سرخپوشان که با اعتماد علی دایی توانست در عنفوان جوانی و در حالی که کمتر کسی نامی از او شنیده بود به مرد اول میانه میدان تیمش تبدیل شود در کمتر از چند سال به یکی از استعدادهای ناب این باشگاه بدل شد. بازیکنی جنگنده، انرژیک و گلزن که از همان روز نخست با اعتماد به نفسی خاص در این تیم بزرگ مهره ای کلیدی لقب گرفت و حتی پیراهن تیم ملی را نیز در یکی از اردوهای آماده سازی برتن کرد.

 

1165702


اما از اواسط فصل گذشته ورق برای نوراللهی در اردوی پرسپولیس برگشت چون برانکو چندان به او در ترکیب اصلی فرصت خودنمایی نداد تا با ادامه نیمکت نشینی ها نوراللهی قید ادامه تحصیل در دانشگاه را زده و عازم خدمت مقدس سربازی در تراکتورسازی شود. برانکو که از مدت ها قبل با این تصمیم نوراللهی موافقت کرده بود برای این که برای شاگرد جوانش روزی خاطره انگیز رقم بزند در جدال پایانی نیم فصل او را در ترکیب اصلی قرار داد و پیرو این تصمیم سیدجلال حسینی و سایر هم تیمی هایش نیز بازوبند را بر بازی او بستند تا نوراللهی جوان با کاپیتانی و قهرمانی نیم فصل از تیم محبوبش به صورت موقت خداحافظی و راهی تیم رقیب شود.

 

1165705


دیروز نوراللهی از این فرصت نهایت بهره را برد تا در برد شیرین پرسپولیس برابر سیاه جامگان و تثبیت قهرمانی نیم فصل نقشی پررنگ داشته باشد. حضوری که نه تنها رضایت سکوها را جلب کرد بلکه در هنگام وداع موقت با این بازیکن صحنه هایی غیرقابل تکرار برایش رقم زد تا اشک ریزان از پرسپولیس جدا و راهی تبریز شود. وداعی که اشک های برانکو را نیز مثل تمام دوستداران نوراللهی درآورد.

 

1165703


بعد از بازی نیز نوراللهی دقایق جالبی را سپری کرد چون در اردوی پرسپولیس در هتل گودبای پارتی این بازیکن با سرخپوشان ادامه پیدا کرد و هر مسئول و نزدیکی به تیم او را در آغوش گرفته و با عکسی یادگاری این بازیکن را برای چالشی جدید در تبریز بدرقه کرد که رویارویی نوراللهی با طاهری سرپرست باشگاه که چند روز قبل صحبت های تندی علیه این بازیکن و عالیشاه انجام داد، جالب توجه بود.

 

1165704


بعد از روز خاطره انگیز آزادی احمد نوراللهی چمدان هایش را برای کوچ به تبریز در کنار دوست صمیمی اش امیدعالیشاه بست تا به سومین شماره 8 پرسپولیس تبدیل شود که از این تیم راهی تراکتورسازی شده و برای رقیب اصلی سرخپوشان پایتخت توپ بزند. پیش از او علی کریمی و محسن بنگر همین راه را رفته بودند با این تفاوت که دو نفر قبلی از تیم کنار گذاشته شدند اما نوراللهی برای خدمت سربازی راهی تبریز شد.

 

1165701

دیدگاه‌ها