کد خبر : 1382283 | 04 دی 1395 ساعت 13:37 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

از این دست اتفاقات برای هر بازیکنی می افتد

آقاخان: گل‌های‌مان تقدیم به رحمانی

گلزن تیم پیکان می گوید در دیدار برابر فولاد گل های مان را تقدیم به ماهان رحمانی کردیم تا با خیال راحت به ادامه بازی بپردازد.

آقاخان: گل‌های‌مان تقدیم به رحمانی

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی آقاخان در خصوص پیروزی پیکانی ها در برابر فولاد گفت: فولاد تیم قابل احترامی چه از لحاظ کادرفنی و چه از لحاظ بازیکن‌شان است آنها با نتایجی که در این هفته‌ها کسب کردند ثابت کردند تیم خوبی هستند. ما از هفته قبل می‌دانستیم با یک تیم خیلی خوب طرفیم و مقابل آنها بازی راحتی نخواهیم داشت و کادرفنی آنالیزهایشان را روی نقاط ضعف و قوت به ما دیکته کرده بودند که بچه‌ها تمام دستورات کادرفنی را در زمین اجرایی کردند. 

 


وی در ادامه گفت: هدف اصلی‌مان پیروزی  و کسب 3 امتیاز شیرین این دیدار بود که خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم. ما برای شکست فولاد برنامه داشتیم و خیلی زحمت کشیده بودیم تا به این نتیجه برسیم که توانستیم در نهایت با به ثمر رساندن 2 گل جوابگوی تلاش تک‌تک بچه‌ها باشیم. با سوت پایانی داور با پیروزی به تعطیلات نیم فصل رفتیم تا در همین مدت با روحیه و انگیزه بهتر و تلاش و جدیت بیشتر در تمرینات حاضر شویم و بتوانیم در نیم فصل دوم که به مراتب امتیاز گرفتن سخت‌تر از نیم فصل اول است با قدرت مقابل حریفانمان ظاهر شویم و این روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. 

 


وی در خصوص گل به خودی هافبک پیکان می‌گوید: این اتفاقات ممکن است برای هر فوتبالیستی رخ بدهد و متاسفانه دیروز برای ماهان که یکی از بازیکنان خوب ماست اتفاق افتاد، فقط امیدوارم برای هیچ بازیکنی چنین اتفاقات بدی نیفتد. هر بازیکنی اشتباه می‌کند و ماهان هم ناخواسته آن اشتباه را انجام داد؛ او می خواست پاس رو به عقب بدهد که توپ بلند شد و نمی‌دانم چطور شد که به پایش نگرفت و ناخودآگاه وارد دروازه خودمان شد. تمام بچه‌ها و همچنین کادرفنی به او روحیه دادند تا این اتفاق تلخ را بتواند فراموش کند و روی عملکردش در طول بازی تاثیرگذار نباشد. 


او در ادامه افزود: گل‌هایی که به ثمر رساندیم را تقدیم ماهان رحمانی کردیم تا بتواند با آرامش کامل بازی را ادامه دهد که در ادامه همین طور هم شد. تیم ما به معنای واقعی یک تیم است و در روزهای سخت و خوش همه پشت هم هستیم. 


آقاخان درباره پنالتی‌ای که گرفت و برای اولین‌بار خودش آن را به گل تبدیل کرد گفت: بزرگترهای خیلی زیادی در تیم ما هستند ولی کادرفنی و همچنین بچه‌ها این لطف را به من داشتند و اجازه دادند این پنالتی را خودم بزنم و زحمات همه بچه‌های تیم را به گل تبدیل کنم.

دیدگاه‌ها