کد خبر : 1382349 | 04 دی 1395 ساعت 17:50 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلیشی: پپ در حال وفق یافتن با لیگ برتر است

پپ گواردیولا از تابستان امسال هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفته با این حال هنوز نتوانسته نتایجی که با بارسلونا و بایرن مونیخ کسب کرده بود را در تیم جدید خود تکرار کند.

کلیشی: پپ در حال وفق یافتن با لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا شروعی طوفانی در سیتی داشت و توانست 10 برد متوالی با این تیم کسب کند؛ با این حال به تدریج افت سیتیزن ها شروع شد تا جاییکه آنها صدر را به چلسی واگذار کرده و در حال حاضر تیم سوم جدول با اختلاف 8 امتیازی از آبی های استمفوردبریج هستند.

 

 

1165805

 

 

گائل کلیشی، مدافع من سیتی معتقد است گواردیولا هنوز در حال هماهنگ شدن با سیستم فوتبال انگلیس است او در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:« فکر نمی کنم این بهترین نمایشی باشد که ما می توانیم ارائه دهیم. گواردیولا هنوز در حال هماهنگ شدن با سیستم فوتبال جزیره است.

باید صبر کنیم و ببینیم چه می شود. این را باور داریم، بعد از بازی با واتفورد چیزهایی تغییر کرد؛ اما به این درک رسیده ایم که قرار نیست گاهی در برخی بازی ها 5 بر صفر یا 6 بر صفر پیروز شد. داشتن مالکیت توپ خوب است، اما کافی نیست.

همه می گویند بعضی بازی ها 6 امتیازی هستند، بردن در آن بازی ها مهم است و نباید اجازه دهیم که فاصله مان با تیم صدرنشین که چلسی است بیشتر شود.»

 

دیدگاه‌ها