کد خبر : 1382445 | 05 دی 1395 ساعت 10:10 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

رمضانی: با پرهام ادامه می‌دهیم

عبدالحمید رمضانی، مدیر عامل باشگاه نساجی واگذاری این تیم به خریدار جدید را محتمل نمی داند.

رمضانی: با پرهام ادامه می‌دهیم 

به گزارش "ورزش سه"، او در این باره می گوید:« مذاکراتی در این زمینه صورت گرفته اما آنچه که باید خریدار جدید به آن عمل می کرده نکرده و بعید می دانم در روزهای آتی اتفاق تازه ای در این باره رخ دهد.

در تلاش هستم مهدی پرهام را متقاعد کنم باز به حمایت خود از نساجی ادامه دهد. با وجود بی مهری هایی که او دیده قلبا نساجی و طرفدارانش را دوست دارد و در این فصل هم نزدیک به نیم میلیارد تومان برای تیم هزینه کرده است. البته اینکه چقدر در این مسیر موفق باشم نمی دانم اما فکر کنم اگر مهدی پرهام در این برهه از زمان هم چنان تیم را حمایت کند ما بخت زیادی برای صعود به لیگ برتر خواهیم داشت.

ضمن اینکه برای تصمیم او احترام خاصی قائل هستم و اگر تصمیم به فروش امتیاز تیم گرفته شک نکنید دلایل قانع کننده ای برای خود دارد. واقعیت این است چون فوتبال در ایران صنعت نیست و در آمدی ندارد بخش خصوصی فقط و فقط باید هزینه کند و اگر کسی در این شرایط برای فوتبال هزینه می کند باید قدر او را دانست. به هر صورت تلاش های ما برای اینکه نساجی در هفته های آتی روزهای خوبی را پشت سر بگذارد ادامه دارد و چه باشم و چه نباشم امیدوارم که نساجی بازی های خوب و نتایج خوب خود را تکرار کند و در نهایت لیگ برتری شود.»

دیدگاه‌ها