کد خبر : 1382730 | 06 دی 1395 ساعت 11:25 | 31.5K بازدید | 3 دیدگاه

لبخند بازگشت بر صورت ژنرال (عکس)

دو سه فصلی است که آب خوش از گلوی امیر قلعه نویی پایین نرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، دو فصل ناکامی در استقلال که با مقام ششمی همراه بود! موفقیت های گذشته او را تحت الشعاع قرار داد به خصوص که فرصت جبران به او داده نشد  و بالاجبار از تیمی که خیلی دوستش داشت با مقام ششمی خداحافظی کرد. 


اما اینروزها شرایط کمی متفاوت است. امیر قلعه نویی از تراکتورسازی یک تیم مدعی قهرمانی ساخته. هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی. دیگر تراکتوری ها از او به خاطر ترک این تیم و حضور در استقلال ناراحت نیستند و تمام قد در کنار او ایستاده اند تا قهرمان شود. در جام حذفی و در لیگ برتر. تراکتور در هر شهری بازی می کند طرفدارانش آنجا حاضر هستند و می خواهند تمام و کمال در قهرمانی ها نقش خود را ایفاء کنند و امیر قلعه نویی از این بابت خوشحال است. 


امیر قلعه نویی در پایان بازی با نفت تهران از همه روزها خوشحال تر بود. لبخندی که بر صورت او نقش بسته بود از ته دل بود. او گفته بود بازی با نفت برای وی و تیمش بیش از 6 امتیاز ارزش داشت و اگر تراکتورسازی قهرمان شود یکی از بازی هایی که در قهرمانی تیمش نقش داشته همین بازی با نفت تهران است. 


خوشحالی امیر قلعه نویی می تواند دلیل دیگری هم داشته باشد. بازی خوب شاگردانش. آنها هم مثل امیر قلعه نویی قهرمانی می خواهند. قلعه نویی برای اینکه بدهی خود را به مردم تبریز بدهد و ثابت کند هنوز هم پرافتخارترین مربی لیگ برتری است و شاگردانش برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا، رنگین کردن کلکسیون افتخارات دوران بازیگری و افزایش قرارداد و در یک کلام پیشرفت بیشتر. 


از همه مهمتر، امیر قلعه نویی با تراکتورسازی قهرمان شود استقلالی ها دوباره او را فریاد خواهند زد.

 

1166147

دیدگاه‌ها