کد خبر : 1382869 | 06 دی 1395 ساعت 18:52 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیگر به بازی مقابل استقلال فکر نمی کنیم؛

غلامی: افتتاحیه واقعی نقش جهان دیروز بود

عارف غلامی، مدافع راست تیم سپاهان می گوید که برای رضایت کادر فنی تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

غلامی: افتتاحیه واقعی نقش جهان دیروز بود

عارف غلامی مدافع راست تیم سپاهان که پنجمین حضور فیکس خود را در ترکیب تیم سپاهان به نمایش گذاشت در مورد تساوی برابر استقلال تهران به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «خیلی بازی خوب و تماشاگر پسندی بود ولی گلی که در دقیقه آخر خوردیم خیلی ناراحتمان کرد. ما حتی می توانستیم گل های دوم و سوم را بزنیم که این اتفاق نیفتاد و در یکی از ضدحملات توپ را از دست دادیم و همان توپ در شرایطی که ساختار دفاعی ما شکل نگرفته بود با چند اشتباه پیاپی به گل استقلال تبدیل شد.»

 

وی ادامه می دهد: «شاید مصلحتی در این شکست بوده است و به هر حال دیگر به بازی برابر استقلال تهران فکر نمی کنیم  و روی بازی مقابل نفت تهران تمرکز داریم تا بتوانیم با شکست این تیم به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کنیم.»

 

بازیکن تیم ملی جوانان در مورد بازی کردن در تیم سپاهان و شرایط خودش در این تیم ادامه داد: «از آقای ویسی ممنونم که به من فرصت بازی کردن را داد و اعتماد کرد. در گذشته هر جا بودم پست دفاع وسط بازی می کردم ولی با نظر آقای ویسی به دفاع راست آمدم و تمام تلاشم را می کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم.»

 

غلامی در مورد بازی در نقش جهان و حضور پرشمار هواداران گفت: «این افتخاری بود که نصیب من شد. به قول بسیاری که می گفتند دیروز افتتاحیه واقعی نقش جهان بود. امیدواریم که این ورزشگاه خوب زودتر تکمیل شود تا یادآور روزهای خوب سپاهان در گذشته باشد.»

دیدگاه‌ها