کد خبر : 1382885 | 06 دی 1395 ساعت 20:12 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

مگر می شود کسی پشت این اتفاقات نباشد؛

دست نشان: نمی دانم چه اتفاقی رخ داد

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان معتقد است که تیم صنعت نفت برای شروع خوب در نیم فصل نیاز به تقویت دارد.

دست نشان: نمی دانم چه اتفاقی رخ داد

به گزارش "ورزش سه" نادر دست نشان، سرمربی تیم صنعت نفت، در مورد حواشی پیش آمده در پایان دیدار برابر گسترش فولاد که با شعار علیه مدیرعامل باشگاه و حسن هوری همراه بوده است، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «من نمی دانم قضیه از چه قرار است ولی بعد از بازی شعارهایی برعلیه مدیرعامل باشگاه و حسن هوری داده می شد. من باید به کنفرانس خبری می رفتم و باید بازیکنانم را بعد از شکست در رختکن آرام می کردم و دقیقا نفهمیدم که چه اتفاقی افتاد.»


وی ادامه داد: «من نمی دانم داستان چیست و چه کسانی پشت این ماجرا هستند. حسن هوری در گلی که ما خوردیم هیچ تقصیری نداشت. ما 90 دقیقه حمله کردیم و بازیکنان گسترش فقط 2، 3 بار به زمین ما آمدند ولی توپ هایمان گل نمی شود و در این حالت اعتماد به نفس بچه ها از بین می رود. از طرفی می دانم که آقای عیسی زاده برای موفقیت تیم خیلی زحمت می کشد.»


سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه آیا کسی پشت پرده این اتفاقات حضور دارد و اینکه شرایط تیم با توجه به اتفاقات رخ داده در نیم فصل چگونه پیش خواهد رفت اظهار داشت: «مگر می شود کسی نباشد. من مربی هستم و تا زمانی که از من بخواهند در کنار تیم هستم. مسئله این است که ما نیروی کاملی نداریم. نفراتی هم که بهترین های تیم ما بودند مصدوم شدند و این موضوع باعث شد تا هماهنگی و قدرت تیم ما از بین برود. از سویی دیگر هم با توجه به نتایج ابتدای فصل انتظار مردم از تیم بالا رفته است ولی تیم ما به مرور با از دست دادن برخی بازیکنان آسیب پذیرتر شد و مردم هم حق دارند که معترض باشند.»


دست نشان در مورد چاره این مشکلات اظهار داشت: «چاره این است که کمبودها جبران شود. من لیستی را آماده کرده ام و در اختیار آقای عیسی زاده قرار می دهم تا به امید خدا بتوانیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم تا در نیم فصل دوم شروع خوبی داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها