کد خبر : 1382920 | 06 دی 1395 ساعت 23:16 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: زلاتان مطمئنا در یونایتد می ماند

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، انتظار دارد که تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ به زودی انجام شود.

مورینیو: زلاتان مطمئنا در یونایتد می ماند

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره سوئدی در پیروزی 3-1 امشب منچستریونایتد مقابل ساندرلند، تعداد گل هایش در رده باشگاهی در سال 2016 را به 50 رساند و علاوه بر آن، دو پاس گل هم برای هم تیمی هایش فراهم کرد.

 

مورینیو ماه گذشته اعلام کرده بود که مایل است بند مربوط به تمدید قرارداد زلاتان را تایید کند و امشب هم در پاسخ به سوالی در این مورد گفت:" نه، هنوز فعال نشده اما این بند در ذهن او و تصمیم من فعال شده و همین طور در ذهن مدیران و مالکان باشگاه. مشکلی در این مورد وجود ندارد.

 

 

1166310

 

 

من از آمادگی او واقعا متعجب نشدم زیرا زلاتان آدم بسیار باهوشی است؛ یک آدم مغرور. او تصمیم گرفت به لیگ برتر بیاید و در دشوارترین لیگ دنیا در نقش مهاجم بازی کند، به این خاطر که می دانست می تواند اینکار را انجام بدهد.

 

وقتی با او تماس گرفتیم، او پاسخ مثبت داد و مطمئن بودم که او به اینجا نمی آید بدون اینکه تاثیری در لیگ بگذارد و ما را ترک کند. او برای شکست خوردن به منچستریونایتد نیامد. بنابراین وقتی چنین بازیکنی تصمیم می گیرد به اینجا بیاید، برای من کاملا واضح بود که او آمادگی اش را دارد و برای فصل آینده هم آماده خواهد بود. او باز هم اینجا بازی می کند."

دیدگاه‌ها