کد خبر : 1382968 | 07 دی 1395 ساعت 09:30 | 12.7K بازدید | 2 دیدگاه

میخیتاریان: بهترین گلم را به ثمر رساندم

هنریک میخیتاریان، هافبک منچستریونایتد از گلی که در دیدار مقابل ساندرلند به ثمر رساند ابراز خوشحالی کرد و آن را بهترین گلی خواند که تا به حال به ثمر رسانده است.

میخیتاریان: بهترین گلم را به ثمر رساندم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ارمنستانی در اواسط بازی به میدان آمد و در دقایق پایانی، روی سانتر زلاتان، با پشت پا یک ضربه استثنایی به توپ زد و آن را وارد دروازه جردن پیکفورد کرد. حال او این گل را بهترین گل دوران ورزشی اش خواند.

 

1166362

 


ستاره شیاطین سرخ گفت:" این گل بهترین گلی بود که تا به حال به ثمر رسانده ام. خیلی هیجان زده بودم. اولین کاری که کردم این بود که کمک داور را نگاه کردم و دیدم که آفساید اعلام نشده و پس از آن خوشحالی کردم. انتظار داشتم توپ جلوی پایم فرو بیاید و سپس فهمیدم که من جلوتر از توپ هستم. توپ پشت سر من بود و تنها کاری که می‌توانستم انجام دهم  ضربه با پشت پا بود بنابراین این کار را انجام دادم و موفق هم بودم."

 

1166267

 

 


میخیتاریان درباره شرایط فیزیکی اش گفت:" نگرانی نسبت به مصدومیت‌های گذشته ام ندارم بنابراین خوشحالم که بازگشته ام و خوشحالم که به تیم کمک می‌کنم. سعی می‌کنم بهترین عملکرد را برای بازی بعد داشته باشم. خیلی مهم است که در فرم خوبی قرار داریم و به همین روند ادامه می‌دهیم."

 

1166361

دیدگاه‌ها