کد خبر : 1382996 | 07 دی 1395 ساعت 12:17 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرزند شهری هستم که 54 هواپیما آنجا را بمباران کردند

هوری: بیدی نیستم که با این بادها بلرزم

کاپیتان تیم صنعت نفت می گوید خیلی از دشمنان این تیم، این روزها می خواهند نماینده آبادانی ها را زمین بزنند اما بدشانسی های این تیم به زودی تمام می شود.

هوری: بیدی نیستم که با این بادها بلرزم

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان و دروازه بان صنعت نفت آبادان یکی از متهمان آخرین دیدار این تیم در پایان دور رفت رقابت های لیگ بود، حسن هوری در رابطه با اتفاقات حاشیه ای دیدار تیمش در برابر گسترش فولاد به اظهارنظر پرداخت. 


ناسزاگویان هوادار صنعت نبودند
متاسفانه پس از بازی آخر اتفاقاتی در ورزشگاه افتاد و تعدادی از افرادی که از هواداران تیم صنعت نفت آبادان نبودند به گفتن ناسزا پرداختند، من به شما اطمینان می دهم هیچکدام از این ها هوادار صنعت نبودند و اصلا دلشان برای این تیم نمی سوزد. شک نکنید این ها افرادی هستند که برای ضربه زدن به صنعت نفت به ورزشگاه می آیند. 


برای یک خوزستانی جوجه سر ببری برایت شتر قربانی می کند
هرشخص یک بار بیاید به خوزستان و مردم این استان را ببیند کاملا متوجه حرف های من می شود، خوزستانی ها و آبادانی ها ذات پاکی دارند، ما آدم های قدرنشناسی نیستیم، شما برای یک خوزستانی یک جوجه سر ببری، برایتان شتر قربانی می کنند، چندی پیش بعد از 7 سال به اهواز و ورزشگاه غدیر رفتم هواداران فولاد ایستاده من را تشویق کردند، همانند هواداران آبادانی که قدر بازیکن فداکار را می دانند و او را تشویق می کنند. 


بعد از بازی به خیابان رفتم و دیدم مردم درد ما را می فهمند
برای اینکه به خودم ثابت کنم کسانی که علیه تیم موضع می گیرند و ناسزا می گویند آبادانی نیستند، بعد از بازی به همراه خانواده ام به سطح شهر رفتم و از روی عمد شام را در بیرون از خانه گذراندیم تا ببینم واقعا نظر مردم همین است؟ ولی رفتم و همانطور که مطمئن بودم دیدم اینطور نیست، مردم آبادان فهیم هستند، فوتبال را می فهمند، آنها هم می فهمند ما مشکلاتی داریم، مصدومانی داریم که نبودشان به تیم ضربه زده است. 


ما را با همین تیم گسترش مقایسه کنید
در بازی روز گذشته هم ما خیلی خوب بودیم فقط بدشانسی آوردیم، گسترشی ها دفاع کردن را خوب بلد بودند و همین موضوع باعث شد تا ما نتوانیم گلزنی کنیم، هواداران واقعی تیم هم تا دقیقه 94 به تشویق تیم پرداختند. تیم ما را با همین گسترش و یا ماشین سازی مقایسه کنید، سقف قرارداد ما پانصد میلیون است اما سقف قرارداد آنها چه قدر است؟ هوادار واقعی می آید اختلاف در همه شرایط را می بیند.


مگر چه کردیم که در سال اول باید آسیایی شویم؟
در ابتدای فصل و پس از پیروزی در برابر استقلال و رسیدن به رتبه سوم جدول رده بندی گفته بودم که اگر ما در رتبه نهم جدول باقی بمانیم برای ما نتیجه ای فوق العاده است، دوستانی که از روی سکوها فریاد می زنند سهمیه آسیا را می خواهند سه سال گذشته این تیم را هم در لیگ دسته اول می دیدند؟ مگر اکنون چه اتفاقی افتاده که توقف صعود به لیگ برتر در همان سال اول تبدیل به توقع کسب سهمیه آسیایی می شود؟ 

 


بعضی ها در خاطراتشان زندگی می کنند
متاسفانه بعضی ها در خاطراتشان زندگی می کنند، اکنون آکادمی صنعت نفت در حال تربیت بازیکنان مستعد خوزستانی است، این ها نیاز به صبر دارد تا این تیم پوست بیندازد و بتواند تبدیل به یکی از قدرت های مدعی به دست آوردن قهرمانی و سهمیه آسیایی شود. 


خوزستانی ها 8 سال سنگر خالی نکردند این که چیزی نیست
هواداران واقعی تیم اگر دوست دارند تیم در لیگ بماند نباید اجازه دهند غیر آبادانی ها و خوزستانی ها و مخالفان این تیم به ورزشگاه ها بیایند و حرف ناشایستی بزنند، آنها افرادی هستند که می خواهند صنعت نفت آبادان زمین بخورد. دشمنان این تیم باید بدانند مردم آبادان به این راحتی ها پشت تیمشان را خالی نمی کنند، خوزستانی جماعت 8 سال زیر توپ و تانک دشمن سنگر خالی نکرد این که چیزی نیست. 


بیدی نیستم که با این بادها بلرزم
همه دشمنان تیم بدانند حسن هوری بیدی نیست که با این بادها بلرزد، من فرزند اندیمشک هستم، شهری که در فاصله یک ساعت و نیم، 54 هواپیما بمبارانش کردند و خانواده من آنجا را خالی نکردند، روزهای سخت زیاد داشتیم و بدون تردید این روزهای تلاش برای زمین زدن تیم هم تمام می شود. 


هواداران خیالشان راحت، بدشانسی ها تمام می شود
هواداران خیالشان راحت باشد، این بدشانسی ها تمام می شود، در نیم فصل دوم ما 8 بازی خانگی داریم و اگر بتوانیم در 5 بازی به پیروزی برسیم با خیال راحت در لیگ ماندگار می شویم و می توانیم برای فصل آینده برنامه ریزی مناسب کنیم، متاسفانه میلاد جهانی و امیر زلیکانی که ستون های تیم ما بودند بدموقعی مصدوم شدند و کیم هم برای مراسم عروسی به کره رفت و سه بازی هم او را در اختیار نداشتیم، انشالله همه بدشانسی های ما به زودی تمام می شود. 


با تمام توان تمرین می کنم

اکنون هم با تمام توان در تمرینات اختصاصی و تیمی شرکت می کنم تا بتوانم یک بار دیگر برای این شهر و استانم افتخار آفرین شوم، حالا غریبه ها می خواهند این تیم زمین بخورد و من و دیگر صنعت نفتی ها با تمام توان جلوی خواسته آنها می ایستیم.

دیدگاه‌ها