کد خبر : 1383087 | 07 دی 1395 ساعت 17:09 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم که توانستم گلزنی کنم؛

منصوری: ناخواسته فضای آفساید را پرکردم

مدافع جوان تیم پدیده که در بازی برابر ذوب آهن برای اولین بار در ترکیب این تیم قرار گرفت و توانست دروازه حریف را باز کند در رابطه با این دیدار می گوید در دیدارهای اخیر این تیم توانست بازی های خوبی به نمایش بگذارد.

منصوری: ناخواسته فضای آفساید را پرکردم

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی منصوری درباره عملکرد پدیده در بازی های اخیر و بازی های سنگین مشهدی ها گفت: «عملکردمان در این چند بازی بد نبوده، تمام بازی های اخیرمان در برابر حریفان بالانشین جدول بوده و بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. اگرچه آنطور که باید نتوانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم اما بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم.»

 


او در خصوص حضورش در ترکیب تیم پدیده گفت: «جعفری به دلیل سه کارته بودن در این دیدار حضور نداشت و به همین دلیل من را جایگزین وی کردند، از اینکه توانستم عملکرد خوب او را ادامه دهم خوشحالم. در فوتبال 11 نفر بازی می‌کنند که هر کدام از آن ها هم می توانند به دفاع بپردازند و هم گلزنی کنند و من خوشحالم که توانستم در این بازی دروازه حریف را باز کنم.»


منصوری درباره پر کردن فضای آفساید و اجازه گلزنی به بنگستون گفت: «طبق نظر کادرفنی به قصد گرفتن مهاجم ذوب‌آهن رفتم که ناخودآگاه فضای آفساید را پر کردم و آنها به گل رسیدند. اما بعد از آن دیگر اجازه نفوذ به مهاجمان اصفهانی را ندادیم و می‌توانستیم نتیجه را طور دیگری رقم بزنیم اما متاسفانه نشد.»

 


وی درباره مدافع پدیده در رابطه با نیم فصل و تغییرات و تحولات در پدیده نیز گفت: «تیم ما نفرات خوبی دارد و در نیم فصل بیشتر باید روی نقاط ضعف و قوت‌مان کار کنیم.»

دیدگاه‌ها