کد خبر : 1383112 | 07 دی 1395 ساعت 18:13 | 95.7K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی شرایط بازیکنان درخواستی منصوریان؛

لیست خرید استقلال؛ دور و نزدیک

در آخرین جلسه برگزار شده، باشگاه استقلال تهران برای جذب ایمان مبعلی، سجاد شهباززاده و رحیم زهیوی به طور رسمی درخواست داده است.

لیست خرید استقلال؛ دور و نزدیک

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز (سه شنبه) جلسه ای در خصوص بررسی آخرین شرایط استقلال و روند فعالیت های این باشگاه در نیم فصل دوم میان مدیرعامل، سرمربی و سرپرست آبی پوشان برگزار شد. در این جلسه آقایان سید رضا افتخاری، نصرالله عبداللهی و علیرضا منصوریان حضور داشتند که در خصوص فعالیت های نقل و انتقالی نیم فصل باشگاه استقلال نیز بحث و تبادل نظر شد و در نهایت از ایمان مبعلی، رحیم زهیوی و سجاد شهباززاده به عنوان سه بازیکن مورد نظر استقلالی ها برای جذب در نیم فصل نام برده شد.


به همین دلیل نگاهی به شرایط این سه بازیکن در باشگاه های فعلی شان و امکان به خدمت گرفتن آن ها در نیم فصل داشته ایم:

 


ایمان مبعلی؛ بسته به واکنش دایی
یکی از بازیکنانی که در لیست خرید باشگاه استقلال قرار گرفته، ایمان مبعلی بازیکن تیم نفت تهران می باشد. مبعلی در نیم فصل اول، یکی از برترین بازیکنان تیم نفت تهران بوده است و با 7 مرتبه گل‌سازی در صدر جدول بهترین پاسور های لیگ شانزدهم قرار گرفته است. مبعلی که سابقه حضور در تیم استقلال تهران را نیز در کارنامه دارد، برای پیوستن به این تیم باید نظر مثبت علی دایی را جلب کند. با توجه به نقش کلیدی ایمان مبعلی در تیم علی دایی و تاثیر مستقیم او روی 47 درصد گل های این تیم، در نهایت باید ببنیم واکنش مدیران باشگاه نفت تهران و در نهایت علی دایی به این انتقال چیست.

 


رحیم زهیوی؛ علاقمند به جدایی
زهیوی فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی تیم استقلال خوزستان بود که پایه گذار قهرمانی این تیم شد و البته در این فصل هم به نمایش های خوب خود ادامه داده است. ادامه مشکلات مالی مدافع عنوان قهرمانی بسیاری از ستاره های این تیم را در آستانه جدایی از جمع خوزستانی ها قرار داده است و زهیوی هم به طور ضمنی در آخرین مصاحبه خود از تمایل به جدایی سخن گفته است. به نظر می رسد یک پیشنهاد مالی مناسب می تواند زمینه حضور این بازیکن را در تیم استقلال تهران فراهم سازد. 

 


سجاد شهباززاده؛ امید به ادامه موفقیت مانع اصلی 
سجاد شهباززاده در ابتدای فصل و علیرغم اصرار علیرضا منصوریان به حفظ او، سرانجام به تیم آلانیا اسپور ترکیه پیوست؛ اگرچه مهاجم فصل گذشته استقلال تهران در مدت حضور در این تیم ترکیه ای به یک نیمکت نشین تبدیل شده است، اما گلزنی در دومین حضور در ترکیب اصلی مقابل گالاتاسرای بارقه های امید در دل او و این باشگاه را دوباره زنده کرده است. حالا شهباززاده امید به تکرار گلزنی های خود در آینده دارد و احتمالا کادر فنی تیم آلانیا اسپور هم نگاه ویژه ای به این بازیکن خواهد داشت.

 


با تمام این تفاسیر باشگاه استقلال که در نیم فصل اول لیگ شانزدهم نتایج مناسبی را کسب نکرده است، به شدت به دنبال تقویت تیم خود در نیم فصل دوم است و باید ببینیم واکنش این بازیکنان و البته باشگاه های آن ها به پیشنهاد استقلال چیست و علیرضا منصوریان تا چه میزان می تواند در شکار چهره های مورد نظر خود موفق عمل کند.

دیدگاه‌ها