کد خبر : 1383403 | 09 دی 1395 ساعت 08:43 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشین روسیه قید خرید مهاجم ایرانی را زد

ستاره میلان جایگزین آزمون در اسپارتاک مسکو

باشگاه سرشناس مسکو بعد از بی توجهی همتایان خود در روستوف رسما قید خرید مهاجم ایرانی را زد و ستاره برزیلی میلان را جایگزین خرید سردار کرد.

ستاره میلان جایگزین آزمون در اسپارتاک مسکو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اسپارتاک مسکو اولین باشگاهی بود که در تابستان با ارائه پیشنهادی 7 میلیون یورویی حاضر به پرداخت مبلغ فسخ قرارداد سردار آزمون با روستوف شد تا این مهاجم ایرانی را به جمع نفراتش اضافه کند اما مذاکراتش بی نتیجه ماند و سردار همچنان به درخشش با پیراهن روستوف در روسیه و اروپا ادامه داد.


در شرایطی که مسئولان اسپارتاک در طول نیم فصل اول همچنان به رایزنی ها برای خرید مهاجم ایرانی ادامه دادند بعد از این که متوجه شدند باشگاه روستوف تمایلی به فروش ستاره ایرانی خود با این رقم ندارد قید خرید سردار آزمون را زدند و به درخواست ماسیمو کاررا سرمربی ایتالیایی خود به سراغ ستاره برزیلی باشگاه میلان رفتند تا لوئیز آدریانو را جایگزین آزمون در لیست خریدهای زمستانی کنند.


سایت sov روسیه با تایید این تصمیم باشگاه اسپارتاک نوشت:« صدرنشین لیگ روسیه با باشگاه میلان برای خرید قرضی آدریانو برزیلی به توافق رسیده و این مهاجم گلزن و تکنیکی در نیم فصل دوم به قرمزپوشان شهر مسکو خواهد پیوست تا عملا پرونده خرید سردار آزمون بسته شود». نویسنده این سایت مدعی شد باشگاه روستوف در حالی پیشنهاد جالب توجه اسپارتاک برای فروش آزمون را نادیده گرفت که به نظر می رسد پیشنهادات مالی بهتری برای مهاجم ایرانی خود برای فروش از سایر باشگاه ها دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها