کد خبر : 1383818 | 11 دی 1395 ساعت 10:44 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

رمضانی: پرهام امتیاز نساجی را هبه کرد

عبدالحمید رمضانی – مدیر عامل باشگاه نساجی می گوید مهدی پرهام امتیاز باشگاه نساجی را هبه کرده است.

رمضانی: پرهام امتیاز نساجی را هبه کرد

به گزارش "ورزش سه"، خریدار جدید تیم نساجی که البته نام آن اعلام نشده تنها بدهی های باشگاه را پرداخت خواهد کرد و هزینه ای بابت خرید امتیاز تیم در این معامله رد و بدل نشده است.


عبدالحمید رمضانی – مدیر عامل باشگاه نساجی بدهی های این باشگاه را نزدیک به 4.5 میلیارد تومان بر می شمرد و می گوید: البته طلب کاران در صورتی که باشگاه تصمیم به پرداخت بدهی های آنها بگیرند حاضر به همکاری هستند و به خاطر نساجی بخشی از طلب خود را خواهند بخشید. به واقع باشگاه می تواند با مبلغ کمتری با طلب کاران تسویه حساب کند.


رمضانی در خصوص آینده کاری خود در باشگاه گفت: من بر اساس حکم مالک باشگاه مدیر عامل هستم و هم اکنون نیز کارها را انجام می دهم تا روند باشگاه متوقف نشود. صد البته این حق را برای مالک و مدیران جدید باشگاه قائل هستم  که دست به تغییرات بزنند و اگر این اتفاق رخ دهد من اصلا ناراحت نخواهم شد با اینکه مدیری هستم که سال های سال درتیم های لیگ برتری  و دسته اولی مدیریت کردم. به هر صورت تا روزی که باشم برای موفقیت تیم نساجی چیزی کم نخواهم گذاشت.


مدیر عامل باشگاه نساجی در مورد وضعیت کادر فنی این تیم گفت: واقعیت این است که حسین مسگر ساروی بعد از رفتن محمود فکری در سه بازی 7 امتیاز کسب کرده و این نتیجه خیلی خوبی بوده است. با این حال نظر مالک و مدیران جدید تیم اهمیت دارد و صحبتی در این زمینه با من نشده است.

دیدگاه‌ها