کد خبر : 1383834 | 12 دی 1395 ساعت 12:00 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از خبر توافق مربی آلمانی تیم ملی بسکتبال با وورتسبورگ؛

مشحون: بائرمن نمی تواند از ایران برود

درک بائرمن، سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال ایران با تیم باشگاهی وورتسبورگ کشورش به توافق رسیده اما رییس فدراسیون بسکتبال ایران می گوید او با توجه به قراردادی که با ایران دارد نمی تواند بدون توافق با ما در تیم دیگری فعالیت کند.

مشحون: بائرمن نمی تواند از ایران برود

به گزارش "ورزش سه"، مجله کیکر، معتبرترین نشریه ورزشی آلمان اعلام کرد که درک بائرمان جانشین اسپرادلی، سرمربی آمریکایی و اخراجی  تیم باشگاهی وورتسبورگ آلمان می شود. آنگونه که رئیس هیئت مدیره این باشگاه آلمانی اعلام کرده، قرارداد این مربی 59 ساله با وورتسبورگ تا فصل 20/2019 خواهد بود و او پست جدید خود را در روز اول سال میلادی 2017 تحویل خواهد گرفت. 


این تیم در فصل جاری تنها 5 پیروزی از 16 بازی کسب کرده و در آخرین دیدار خود هم در مقابل برمر هافن 88 بر 93 شکست خورده است. 


این توافقات در حالی صورت گرفته که بائرمان در حال حاضر هدایت تیم ملی ایران را در دست دارد و قراردادش تا سال 2020 معتبر است و همین مساله واکنش محمود مشحون رییس فدراسیون ایران را به همراه داشته است. او می گوید:« از پیشنهاد باشگاه آلمانی باخبر بودیم. قرارداد بائرمان 4 ساله است و طبق قرارداد بدون توافق فدراسیون نمی‌تواند در تیمی به غیر از تیم ملی ایران فعالیت داشته باشد. بندی در قرارداد باوئرمن وجود دارد که برای فعالیت با یک تیم باشگاهی باید به فدراسیون والیبال ایران مذاکره کند و به تفاهم برسد. او بدون توافق با ما نمی‌تواند در تیمی جز تیم ملی ایران فعالیت کند.

دیدگاه‌ها