کد خبر : 1383874 | 11 دی 1395 ساعت 13:35 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از 120 بازی در سایپا می‌گویند در لیست نیستی

شکوری: رساله‌ام درباره داروغه‌های فوتبال است!

نتایج ناموفق سایپا در این فصل به همراه حسین فرکی باعث شده تا این مربی لیست مازاد خود در نیم فصل را در حالی اعلام کند که نام ابراهیم شکوری نیز در آن قرار دارد.

شکوری: رساله‌ام درباره داروغه‌های فوتبال است!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری، مدافع چپ سابق پرسپولیس در نیم فصل جزو بازیکنان لیست مازاد حسین فرکی معرفی شده است. شکوری که مدعی است در 4 سال گذشته‌ای که در این تیم حضور داشته، با تمام وجود برای آنها کار کرده و کارمندان، بازیکنان و باشگاه برای او از ارزش بالایی برخوردار هستند و اکنون نیز تابع تصمیم باشگاه است.

 


وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: امروز جلسه ای در باشگاه برگزار کردیم که در آن اعلام کردند در لیست آقای فرکی نیستم و من نیز تابع تصمیم باشگاه هستم. من در طول 4 سال اخیر تمام توانم را برای باشگاه به کار گرفتم و بیش از 120 بازی نیز برای این تیم انجام دادم و تیم نیز شرایط مناسبی داشته و حداقل در میانه جدول جای داشته است. به هرحال اکنون نیز اتفاقاتی رخ داده که نتوانستیم نتایج مثبتی کسب کنیم و کادرفنی نیز مرا در لیست قرار نداده و من نیز تابع تصمیم باشگاه هستم. 

 


وی ادامه داد: با این حال دو سال دیگر از قراردادم باقی مانده و باید در این باره با باشگاه به توافق برسیم. برای من باشگاه سایپا، بازیکنان و کارمندان آن همیشه از جایگاهی بالایی برخوردار هستند و عمری را در این باشگاه سپری کردم و همیشه دوست‌شان خواهم داشت.

 


ابراهیم شکوری که با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود و اشاره به برخی عوامل بیرونی در تصمیم گیری‌های فوتبالی و لقب دادن این افراد به داروغه خبرساز شده بود در این خصوص گفت: اکنون نمی‌خواهم در این باره حرفی بزنم و به زودی آن را خواهم گفت. به هرحال من دانشجوی دکترا هستم و چند کتاب خوانده‌ام و به خوبی به محیط آشنایی دارم! فوتبالم را از باشگاه سایپا آغاز کردم و همیشه دوستش خواهم داشت. در این مورد که می‌گویید داروغه‌های فوتبالی همه چیز را گفتم و کسی که باید متوجه‌اش شده است. نه تنها در باشگاه ما بلکه در کل فوتبال ما وجود دارد و من نیز قصد دارم رساله دکترایم را در این مورد انتشار دهم و البته در آینده نزدیک بیشتر در این باره خواهم گفت.

دیدگاه‌ها