کد خبر : 1384228 | 12 دی 1395 ساعت 16:38 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

دلیل افت مقطعی آرسنال از نگاه کوشیلنی

مدافع فرانسوی آرسنال در مصاحبه جدید خود به خوشبینی بیش از حد هم تیمی هایش در کسب پیروزی بر رقبا اشاره کرد.

دلیل افت مقطعی آرسنال از نگاه کوشیلنی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فصل را با شکست خانگی 3-4 از لیورپول آغاز کرد و سپس در 14 بازی متوالی بدون باخت ماند(10 برد و 4 تساوی)؛ تا اینکه چند هفته پیش برابر اورتون و سیتی مغلوب شد. همین دو شکست باعث شد تا اختلاف آرسنال با صدر جدول افزایش یابد.

شاگردان ونگر هفته گذشته توانستند برابر وست بروم به پیروزی دست یافته و کمی به وضعیت خود سر و سامان ببخشند. توپچی ها امروز باید در زمین خود برابر پالاس به میدان بروند.

 

 

1166332

 

 

کوشیلنی، مدافع ارزشمند آرسنال با اشاره به 2 شکست متوالی برابر اورتون و سیتی گفت: «وقتی بعد از شکست مقابل لیورپول چندین بازی متوالی را نباختیم، در شرایط خوبی قرار گرفتیم و فکر می کردیم می توانیم هربار خواستیم برنده باشیم. در فوتبال اما این اتفاق نمی افتد.

ممکن است بازیکنان فوق العاده ای هم در تیم داشته باشید؛ ولی نتایج خوبی کسب نکنید. در دو دیداری که باختیم، اتحاد تیمی مان را از دست داده بودیم. 

در هر دو بازی، گل اول را زده بودیم و سپس به خواب رفتیم. منتظر حریف ماندیم و برای زدن گل دوم فشار وارد نکردیم. همین آسان گرفتن کار باعث شد تا 6 امتیاز حساس را از دست بدهیم. یاد گرفتیم که پیروز شدن در بازی ها به آن سادگی که فکر می کردیم نیست.»

دیدگاه‌ها