کد خبر : 1384491 | 13 دی 1395 ساعت 19:03 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

داور می توانست منعطف تر عمل کند؛

حق وردی: کلا اصفهانی ها بدشانس بودند

حجت حق وردی، مدافع تیم ذوب آهن اعتقاد دارد که اگر این تیم کمی خوش شانس تر بود می توانست برای سومین بار به فینال مسابقات راه یابد.

حق وردی: کلا اصفهانی ها بدشانس بودند

حجت حق وردی، مدافع تیم ذوب آهن در مورد دیدار برابر تراکتورسازی تبریز و شکست برابر این تیم با "ورزش سه" گفتگو کرد.


می دانستیم بازی سختی داریم
مشخص بود که از قبل بازی سختی داریم. چون تیم ما با فاصله کمی به این دیدار رسیده بود و یک روز کمتر از تراکتورسازی زمان استراحت داشت. در بازی با تیم پدیده هم باد شدیدی در ورزشگاه وجود داشت و همین موضوع باعث شد انرژی زیادی از تیم ما گرفته شود.


داور می توانست منعطف تر باشد
داور مسابقه با توجه به اینکه می دانست مرتضی تبریزی کارت زرد دارد، می توانست با انعطاف بیشتری قضاوت کند و مرتضی را اخراج نکند. وقتی 10 نفره شدیم ورق برای تیم ما برگشت و تیم تراکتورسازی صاحب توپ و میدان شد. البته در همین زمان موقعیت هایی داشتیم.


در ثانیه های آخر تمرکز خود را از دست دادیم
تیم تراکتورسازی تبریز تیم خطرناکی است که هم در بازی مستقیم و هم در عمق و کناره ها خوب بازی می کند. می دانستیم اگر بازی در 90 دقیقه تمام نشود با توجه به اینکه 10 نفره هستیم کار سختی داریم. با این حال وقتی عقب هم افتادیم موفق شدیم گل بزنیم و بازی را به تساوی بکشانیم ولی در ثانیه های آخر تمرکز خود را از دست دادیم و گل خوردیم.


در مجموع بدشانس هم بودیم
در مجموع یک مقدار هم بدشانس بودیم و اگر موقعیت های ما تبدیل به گل می شد و 10 نفره نمی شدیم می توانستیم با اختلاف 2،3 گل این بازی را ببریم. به هر حال جام حذفی برای ما تمام شد و الان به فکر مسابقات لیگ هستیم تا پس از 2 قهرمانی در جام حذفی به امید خدا در لیگ برتر قهرمان شویم.


سپاهان هم مثل ما حذف شد
اگر دو تیم اصفهانی به فینال می رسیدند خیلی جالب می شد. تیم سپاهان هم تقریبا مثل ما حذف شد و در شرایطی که پنالتی حاج صفی می توانست این تیم را سوار بازی کند، این اتفاق برای آن ها رخ نداد. در مجموع فکر می کنم تیم های اصفهانی خیلی بدشانس بودند. به نظرم دو تیم اصفهان لیاقت حضور در فینال مسابقات را داشتند. به هر حال فوتبال است و گاهی این اتفاقات می افتد.

دیدگاه‌ها