کد خبر : 1384548 | 13 دی 1395 ساعت 23:57 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماتا: مهم ادامه روند پیروزی هاست

خوان ماتا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل وستهام، تاکید کرد که تیمش باید به همین روند ادامه بدهد.

ماتا: مهم ادامه روند پیروزی هاست

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار وستهام با اخراج سفیان فغولی در دقیقه 15، ده نفره شد اما منچستریونایتد برای رسیدن به گل اول تا دقیقه 63 منتظر ماند. در دقیقه 78 زلاتان گل دوم را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند و در نهایت این تیم توانست به ششمین پیروزی پیاپی اش در لیگ برتر دست پیدا کند.

 

ماتا که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و گل اول را به ثمر رساند، تاکید کرد که کسب این سه امتیاز برای تیمش حیاتی بوده است.

 

 

1167492

 

 

او به خبرنگاران گفت:" ما نیاز به پیروزی داشتیم. می دانستیم که رقبای مان به پیروزی رسیدند و نیاز به کسب سه امتیاز داشتیم. باید گل می زدیم و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

 

داشتیم این احساس را پیدا می کردیم که از آن دیدارهایی است که موقعیت داریم اما گل نمی زنیم. سرمربی به ما گفت که فقط تلاش کنید تا گل بزنید و موقعیت به وجود بیاورید.

 

فضاهایی در خط دفاعی آنها وجود داشت و ما تلاش کردیم تا از آنها استفاده کنیم و موقعیت به وجود بیاوریم. مهمترین مسئله ادامه روند پیروزی هاست."

 

دیدگاه‌ها