کد خبر : 1384585 | 14 دی 1395 ساعت 08:51 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

راشفورد: تنها از تصمیمات مورینیو پیروی کردم

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد پس از درخشش در دیدار مقابل وستهام مدعی شد که او تنها از دستورات مورینیو پیروی می‌کند و به همین علت است که توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.

راشفورد: تنها از تصمیمات مورینیو پیروی کردم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم انگلیسی شب گذشته در دقیقه 58 به میدان آمد و چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد که در نهایت در دقیق 63 شاگردان مورینیو روی پاس زیبای راشفورد و ضربه دقیق ماتا به پیروزی رسیدند. زلاتان گل دوم را به ثمر رساند تا یونایتد پیروزی اش را قطعی کند و پس از بازی راشفورد خود را مدیون مورینیو دانست و گفت که تنها از دستورات او پیروی می‌کند.

 

1167540

 


مهاجم انگلیسی گفت:" مورینیو به من گفت که در گوشه ها بایستم و سعی کنم دفاع را همراهی کنم و ما هم همین کار را کردیم. من فقط از دستورات پیروری کردم. خیلی خوشحالم که 3 امتیاز را کسب کردیم. ما در حال رسیدن به 4 تیم برتر هستیم. رقابت بین تیم‌های ششم تا دوم خیلی نزدیک است و باید بازی به بازی پیش رفته و سعی کنیم پیروزی باشیم."


خوان ماتا، هافبک منچستر نیز در رابطه با این پیروزی گفت:" به کسب پیروزی نیاز داشتیم. به کسب نتیجه از حریف نیاز داشتیم و باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم. به نظر می‌رسید یکی از آن شب ها باشد. مارکوس در کناره ها عالی کار کرد و من تنها توپ را وارد دروازه کردم. مورینیو به من گفت که فقط سعی کن گل بزنی و یا موقعیت ایجاد کنی. فاصله بین مدافعان حریف زیاد بود و سعی کردم از آنجا موقعیت بسازم."

 

1167539

 

دیدگاه‌ها