کد خبر : 1384604 | 14 دی 1395 ساعت 10:41 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت سنگین شجاع؛ 

نیاز سپاهان به دفاع وسط جدید!

شجاع خلیل زاده مدافع تیم سپاهان با حکم عجیب و سنگین کمیته انضباطی به سه جلسه محرومیت محکوم شده است.

نیاز سپاهان به دفاع وسط جدید!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به آنکه مدافع سپاهان در آن دیدار از داور مسابقه کارت قرمز گرفت در همان لحظه اخراج، خود به خود بازی بعدی سپاهان را از دست داد. اما از آنجا که تیم اصفهانی از گردونه رقابت‌‎های جام حذفی کنار رفته خلیل‌زاده باید محرومیت خود را که حالا با حکم کمیته انضباطی به چهار جلسه افزایش یافته است در لیگ برتر پشت سر بگذارد.


با این اوصاف، شجاع دیدار برابر تیم‌های پدیده مشهد، نفت تهران، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته‌های شانزدهم تا نوزدهم لیگ را از دست خواهد داد و تا بازی با پیکان از هفته بیستم امکان همراهی سپاهان را نخواهد داشت. جالب آنکه خلیل‌زاده به خاطر تخلفی که در بازی با نفت در جام حذفی مرتکب شد دیدار برگشت با این تیم در لیگ برتر را هم از دست داد.


با این وصف سپاهان که در پست دفاع وسط تنها موسی کولیبالی را به عنوان یک مدافع اصلی و حرفه ای در اختیار دارد یا باید به دنبال خرید بازیکن جدید باشد یا تلاش کند از جمع بازیکنان فعلی یک دفاع وسط دست و پا کند. از آنجا که مذاکرات عبدالله ویسی با استقلال خوزستان برای خرید محمد طیبی نیز به بن بست خورده است باید دید تدبیر زردپوشان برای جانشین خلیل زاده چه خواهد بود. در تیم سپاهان در حال حاضر عارف غلامی بازیکن تیم جوانان قابلیت جانشینی خلیل زاده را دارد با این حال تجربه پایین او باعث می شود که اعتماد به وی کمی دشوار به نظر بیاید. 


وضعیت شجاع و محرومیت او از یک چهارم بازی های سپاهان در آغاز نیم فصل ممکن است روی مساله فروش او نیز تاثیر بگذارد. اگرچه عبدالله ویسی بارها اعلام کرده به هیچ وجه خلیل زاده را به پرسپولیس واگذار نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها