کد خبر : 1384807 | 15 دی 1395 ساعت 00:08 | 35.9K بازدید | 2 دیدگاه

بورنموث 3-3 آرسنال: بازگشت از اوج ناامیدی

آرسنال در دیداری جذاب و تماشایی، شکست 3-0 در خانه بورنموث را به تساوی 3-3 تبدیل کرد.

 بورنموث 3-3 آرسنال: بازگشت از اوج ناامیدی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا تیم میزبان با سه گل پیش افتاد اما شاگردان آرسنال ونگر در 20 دقیقه پایانی توانستند سه بار دروازه حریف را باز کنند و یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه به دست بیاورند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی، دو موقعیت خوب روی دروازه آرسنال ایجاد کرد اما نتوانست از آن استفاده کند.

 

برتری بورنموث ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 16 سرانجام قفل دروازه آرسنال باز شد. ارسال عالی جونیور استانیسلاس، چارلی دنیلز را صاحب موقعیت کرد و او هم بعد از پشت سر گذاشتن هکتور بیرین، با یک ضربه دیدنی، پتر چک را مغلوب کرد.

 

 

1170680

 

در حالی که آرسنالی ها هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند، بورنموث در دقیقه 20 به گل دوم رسید. خطای گرانیت ژاکا روی رایان فریزر، یک ضربه پنالتی نصیب بورنموث کرد. کالوم ویلسون پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به وسط دروازه زد تا حساب کار 2-0 شود.

 

1170682

 

آرسنالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از این دو گل ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را آرسنالی ها بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کردند اما نتوانستند به گل برسند. در مقابل، بورنموث بود که در دقیقه 58 به گل سوم رسید. روی یک حمله دیگر از سمت راست خط دفاعی آرسنال، رایان فریزر توانست بیرین را پشت سر بگذارد و با یک شوت دقیق، توپ را از بین پاهای پتر چک تبدیل به گل کرد.

 

بعد از این گل، ونگر دو تعویض همزمان انجام داد و با فرستادن گابریل پائولیستا و لوکاس پرس به زمین، آخرین حربه هایش برای جبران گل های خورده را به کار گرفت.

 

این تغییرات در دقیقه 70 نتیجه داد و آرسنال به گل اول رسید. روی ارسال دیدنی چمبرلین از سمت راست و تاثیر الیویه ژیرو، توپ روی تیر دوم به الکسیس رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

1170679

 

حملات بی وقفه توپچی ها ادامه پیدا کرد و 6 دقیقه بعد، لوکاس پرس اختلاف را به یک گل کاهش داد. این بار هم ژیرو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و در نهایت پرس با یک ضربه والی تماشایی، دروازه را باز کرد.

 

بعد از این گل تیم میزبان تا اندازه ای پیش کشید تا از دریافت گل سوم جلوگیری کند اما اخراج سیمون فرانسیس شرایط را برای آنها دشوار کرد. کاپیتان بورنموث به دلیل تکل روی پای آرون رمزی از بازی اخراج شد تا کار برای میزبان دشوارتر شود.

 

1170694

 

توپچی ها از برتری نفری شان استفاده کردند و در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند و در نهایت به گل تساوی رسیدند. روی ارسال عالی گرانیت ژاکا بود که ژیرو با ضربه سر، توپ را به گوشه دروازه بوروک فرستاد و کار را به تساوی کشید.

 

در ثانیه های پایانی، بازیکنان آرسنال تلاش زیادی برای زدن گل چهارم انجام دادند اما تلاش آنها بی ثمر بود و بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها