کد خبر : 1384941 | 15 دی 1395 ساعت 14:28 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با آ.اس

پدر خامس: زیدان باید به پسرم اعتماد کند

ویلسون رودریگز، پدر خامس، اطمینان دارد که پسرش در رئال مادرید به روزهای اوجش باز خواهد گشت.

پدر خامس: زیدان باید به پسرم اعتماد کند

به گزارش "ورزش سه"، خامس سال 2014 از موناکو به رئال پیوست و در اولین فصل حضورش زیر نظر آنچلوتی توانست بازی های درخشانی ارائه دهد. او 18 گل زد و 17 پاس گل نیز داد؛ با این حال در دو فصل اخیر کمتر نشانی از خامس آماده فصل 2014-2015 دیده ایم.

او با بنیتس و زیدان نتوانست جایگاه ثابت سابق خود در رئال را حفظ کند و 17 روز پیش وقتی در فینال جام جهانی باشگاه نیمکت نشین شد، از تمایلش برای جدایی از رئال خبر داد؛ هرچند که در ادامه از موضع خود عقب نشینی کرد.

 

 

1170533

 

 

پدر خامس در همین رابطه به آ.اس گفت: «پسرم در زمان حضور آنچلوتی در پست موردعلاقه خود بازی می کرد و یاریگر مودریچ در زمین بود؛ اما حالا زیدان او را کنار گذاشته است.

من پسرم را خوب می شناسم. او فوتبالیستی حرفه ای و متواضع است که سخت تمرین می کند. ممارست او مثال زدنی است و می دانم که در هر پستی که مربی به او بگوید، بهترین بازی را ارائه می دهد؛ هرچند که ایده آل او نیست.

معتقدم زیدان باید بیشتر به خامس اعتماد کند و اگر چنین شود او نه تنها در رئال خواهد ماند که بار دیگر شروع به درخشش نیز خواهد کرد. او عاشق رئال است و همیشه رویای بازی برای این تیم را در سر داشت.»

دیدگاه‌ها