کد خبر : 1384991 | 15 دی 1395 ساعت 16:44 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

واکنش آنچلوتی به شایعات جدایی ویدال از بایرن

نشریه سان ادعا کرده است که باشگاه چلسی قصد دارد با رقم 34 میلیون پوند، آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بایرن را به خدمت بگیرد.

واکنش آنچلوتی به شایعات جدایی ویدال از بایرن

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش اولین نشست خبری سال جدید میلادی کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن برگزار شد و او پاسخگوی سوالات متعددی شد.

 

کارلتو پس از بازگشت از تعطیلات گفت:« بازیکنان سرحال و روی فرم از تعطیلات بازگشته‌اند. اردوی آماده‌سازی که در پیش داریم، از نظر آماده‌سازی فیزیکی بسیار مهم است چون بازی‌های مهمی در نیم‌فصل دوم خواهیم داشت.»

 

 

1089854

 

 

آنچلوتی در مورد شایعه احتمال جدایی آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی‌اش از بایرن و پیوستن به چلسی گفت:« این خبر پوچ و بیهوده است و آن را تکذیب می‌کنم.»

 

سرمربی بایرن مونیخ همچنین عنوان کرد که هولگر بداشتوبر جایی در برنامه های او ندارد و می‌تواند بایرن مونیخ را ترک کند.

هولگر بداشتوبر در هفته های گذشته جایگاه خود را در ترکیب ثابت بایرن مونیخ از دست داده است. این بازیکن اغلب به دلیل مصدومیت های مداوم نتوانسته است به ترکیب اصلی باواریایی‌ها برسد.

 

 

1091662

 

 

کارلو آنچلوتی درباره وضعیت مدافع تیمش گفت:« بداشتوبر می تواند بایرن مونیخ را ترک کند ولی تنها به صورت قرضی. او ممکن است از تیم هایی پیشنهاد داشته باشد. می‌دانم مدافعی مثل او دوست دارد به صورت ثابت بازی کند. به همین خاطر بهتر است بایرن را ترک کند. دوست ندارم او را بفروشیم و تنها به صورت قرضی اگر دوست دارد می تواند بایرن را ترک کند.»

ظاهرا منچسترسیتی و پپ گواردیولا به جذب این مدافع ۲۷ ساله علاقه دارند. بداشتوبر از ابتدای دور رفت فصل جاری و نشستن کارلو آنچلوتی روی نیمکت بایرن مونیخ تنها چهار بار در ترکیب این تیم قرار گرفته است.

 

او درباره خریدهای خود در ماه زمستان گفت:« ترکیب کاملی در اختیار داریم. به هیچ وجه بازیکن جدیدی به ترکیب بایرن اضافه نخواهد شد. با همین ترکیب پیش خواهیم رفت. نیازی به خرید بازیکن جدید نخواهیم داشت. »

بایرن مونیخ در دور برگشت بوندسلیگا برابر فرایبورگ دیدار خواهد کرد و در ادامه در لیگ قهرمانان باید به مصاف آرسنال برود.

دیدگاه‌ها