کد خبر : 1385127 | 16 دی 1395 ساعت 11:56 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی و بازگشت به قائمشهر (عکس)

نساجی اولین تیم شناخته شده ای بود که یحیی گل محمدی رهبری آن را برعهده گرفت. هر چند پیش از نساجی در برهه ای سرمربی موقت صبا بود و یک فصل نیز مربیگری تیم تربیت یزد را برعهده داشت.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی خیلی دوست داشت به حسرت چندین ساله قائمشهری ها برای حضور در لیگ برتر پایان دهد اما تلاش های وی در این تیم نتیجه ای نداشت و در نهایت منجر به صعود به لیگ برتر نشد. 


گلایه های یحیی گل محمدی از داوری ها در لیگ یک و اشاره به اینکه اخطارها در این بازی ها پاک می شود سر و صدای زیادی در آن برهه از زمان به پا کرد و حتی باعث احضار او به کمیته انضباطی  و محرومیتش شد. هر چند گل محمدی بعد ها هم هر از گاهی اعتراضات مشابه را در لیگ برتر تکرار کرد. نمونه اش در بازی ذوب آهن در انزلی و  در برابر ملوان. در روزی که او محروم بود و حق نشستن روی نیمکت را نداشت به داور بازی که پنالتی گرفت و سبب پیروزی یک بر صفر تیم امیر قلعه نویی شد به شدت معترض شد و کلماتی که او بکار برد دوباره باعث دردسر برای این مربی شد. 

 

1171177


یحیی گل محمدی بعد از 6 سال به قائشمهر برمی گردد. طبیعتا با مربیگری یک تیم دسته اولی. اکسین البرز. اولین بازی در برابر تیم سابقش است و طبیعی است که به دنبال پیروزی باشد. به این دلیل که اکسین با هدایت فیروز کریمی در هفته های پایانی دور رفت دسته اول امتیازات زیادی از دست داده و اکسین برای اینکه مدعی شود از این پس باید در خانه حریفان هم سه امتیاز کسب کند. 


اکسین در بهترین شرایط نساجی با این تیم رویارو خواهد شد. این تیم از سه بازی اخیر 7 امتیاز کسب کرده  و به 2 امتیازی تیم دوم جدول یعنی ملوان رسیده. از سویی مهدی پرهام 40 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان را واریز کرده تا دیگر مشکلات مالی بهانه نشود. از همه مهمتر فردا جمعه است و استادیوم شهید وطنی قائشمهر که در مرکز شهر قرار دارد مملو از جمعیت خواهد شد. امتیاز گیری از نساجی در حضور 25 هزار تماشاگر آنهم در شرایطی که تیم خود را پیدا کرده و آماده صعود به لیگ برتر است، آسان نیست.

دیدگاه‌ها