کد خبر : 1385144 | 16 دی 1395 ساعت 12:40 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

لوییس سوارز در رویای گل شماره 100 (اینفوگرافی)

لوییس سوارز، فوق ستاره گلزن و اروگوئه ای بارسلونا در آستانه به ثمر رساندن صدمین گل خود برای بارسلونا قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسلونا در استادیوم تازه تاسیس بیلبائو به مصاف این تیم می رود و سوارز می تواند صدمین گل خود با لباس آبی اناری ها را وارد دروازه دومین تیم پرافتخار تاریخ کوپا دل ری کند.

 

سوارز در اواخر سال 2016 دوباره به اوج بازگشت و دروازه رئال مادرید، اوساسونا و اسپانیول را گشود. اما به علت غیبت در دو دیدار برابر گلادباخ و اسپانیول و استراحت دادن انریکه به او، این رکوردشکنی به ابتدای سال جدید میلادی موکول شد.

 

سوارز حالا در 117 بازی 99 گل به ثمر رسانده و با میانگین (0.84) درصد گل در هر دیدار، ارزش های خود را به اثبات رسانده و حالا دیگر هیچ کس از پرداخت 81 میلیون یورو برای جذب او انتقاد نمی کند.

 

 

1171195

 

 

سوارز حدود نیمی از فصل اول خود در بارسا را به علت محرومیت از دست داد اما در نهایت با زدن 25 گل که شامل گل های مهمی همانند فینال لیگ قهرمانان و گل پیروزی در ال کلاسیکو بود، نقش مهمی در کسب 3 گانه بارسا داشت.

 

اما فصل دوم حضور مهاجم سابق لیورپول برای وی رویایی بود و سوارز موفق به زدن 59 گل شد. در فصل جاری نیز سوارز تا به حال 15 گل به ثمر رسانده که تنها 4 گل کمتر از سال قبل او در همین تعداد بازی است و امشب این شانس را دارد تا گل های خود برای بلوگرانا را 3 رقمی کند.

دیدگاه‌ها