کد خبر : 1385159 | 16 دی 1395 ساعت 12:25 | 56.2K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش؛

پوچتینو بهترین گزینه برای جانشینی مورینیو

به نظر می رسد مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام تحسین همه کارشناسان فوتبال جزیره را برانگیخته است.

پوچتینو بهترین گزینه برای جانشینی مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای تابستان و قبل از آنکه نام مورینیو به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ اعلام شود، بسیاری از رسانه ها خبر از تمایل شیاطین سرخ برای جذب پوچتینو و عدم توافق با وی برای هدایت یونایتدها خبر داده بودند اما روند نتایج تیم او می تواند به زودی وی را تبدیل به گزینه ای جذاب برای تیم های بزرگ جهان کند.

 

 

1171203

 

 

فیل نویل، مدافع سابق من یونایتد دیشب و بعد از نمایش دیدنی تاتنهام در برابر چلسی و قطع کردن روند 13 پیروزی متوالی صدرنشین بلامنازع لیگ برتر، پوچتینو را آقای خاص خطاب کرد و او را بهترین گزینه در دراز مدت برای جانشینی مورینیو روی نیمکت شیاطین سرخ دانست.

 

شاید در شرایط فعلی منچستریونایتد، این اظهارنظر خیلی مورد توجه هواداران این تیم قرار نگیرد اما احتمالا به زودی و در فصول آینده، شاهد مهاجرت پوچتینو به نیمکت یکی از تیم های بزرگ فوتبال جهان خواهیم بود.

 

 

1171204

 

 

البته مورینیو نیز در این روزها عملکرد فوق العاده ای داشته و با کسب 6 پیروزی متوالی و 11 بازی بدون شکست، یونایتد را به جمع تاپ فور لیگ جزیره نزدیک کرده است. اما پوچتینو که متخصص استفاده از بازیکنان جوان و به کار گیری بهترین عملکرد از آنها است، تاتنهام را در میان این همه مدعی به رتبه سوم رسانده و همانطور که دیشب کونته گفت، می تواند در بین مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ پرماجرای فصل جاری قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها