کد خبر : 1385377 | 17 دی 1395 ساعت 15:13 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان به یک امتیازی صدر رسید

برد شاگردان مایلی در دیدار جنجالی

انزلی چی ها موفق شدند اولین دیدار خود را در دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول، به سود خود به پایان برسانند.

برد شاگردان مایلی در دیدار جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم های ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک که از مهمترین بازی های هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتر بود از ساعت 14 آغاز شد و در نهایت با تک گل حسین قنبری به پایان رسید. 


نیمه اول این دیدار که سه امتیاز آن برای هر دو تیم علی الخصوص ملوانی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بود با تساوی بدون گل به پایان رسید، نیمه ای که جز چند موقعیت معدود، اتفاق مهمی در آن نیفتاد، اما در نیمه دوم اوضاع به کلی تغییر کرد، بعد از گل ملوانی ها در دقیقه 60، اراکی ها به دنبال گل تساوی بودند و همین موضوع باعث می شد تا آنها فشار حملات خود را بالا ببرند و در این میان ملوانی ها نیز به دنبال ضدحملات خطرناک بودند تا بتوانند دروازه حریف را با خطر روبه رو سازند. 


هر چه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم حملات اراکی ها نیز بیشتر می شد و بارها خود را تا دروازه انزلی چی ها رساندند اما در نهایت موفق نشدند دروازه حریف خود را باز کنند تا با همان یک گل نیمه دوم، بازی را به حریف خود ببازند و سه امتیاز مهم این بازی را از دست بدهند. 


نکته عجیب این دیدار درگیری بازیکنان و هواداران این تیم با بازیکنان حریف بود که به دلیل حساسیت بازی و خطاهایی که انجام می شد بارها اتفاق افتاد و در نهایت به اخراج حامد نورمحمدی از جمع ملوانی ها و درگیری محمد مایلی کهن با هواداران تیم خود منتهی شد. 


ملوانان با این پیروزی خود را 33 امتیازی کرد و به فاصله یک امتیازی سپیدرودی ها رساند تا کماکان به عنوان تیم رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول، یکی از امیدهای اصلی صعود به لیگ برتر باشد. در طرف مقابل اراکی ها نیز با این شکست کماکان 23 امتیازی باقی ماندند تا در رده یازدهم جدول رده بندی باقی بمانند.

 

1171446

 

عکس : خشایار همدانی

دیدگاه‌ها