کد خبر : 1385419 | 17 دی 1395 ساعت 18:25 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود تیم باورنکردنی ها

کمتر کسی انتظار داشت تیمی مثل سپیدرود رشت بتواند سیر جهنده ای بعد از آمدن به لیگ دسته اول داشته باشد و در مسابقات لیگ برتر صدرنشین بماند.

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود که صعودش از لیگ 2 به لیگ یک قهرمانانه بود در مخیله خودش هم نمی گنجید که بین این همه تیم بزرگ ومدعی سری در سر ها در بیاورد. برای آنها که با فرشاد پیوس به لیگ یک صعود کرده بودند، بی پولی مانع ادامه کار فرشاد و اتخاذ سیاست های صعود به لیگ برتر بود و در ادامه مربیان دیگر هم توان کار با این تیم بی پول که شرایط کاریش هم سخت می نمود نداشتند تا تیم با مردان بومی و حضور علی نظر محمدی جوان به عنوان سرمربی کار را آغاز کند .خیلی ها که برنامه را برای نیفتادن سپیدرود تنظیم کرده بودند، بعدها به محض تماشای قدرت سپیدرود شوکه شدند.


سپیدرود که در گیلان بسیار محبوب است از همین وجه برتری خود ،استفاده کرد و خودنمایی اش از حضور تماشاگر در بازی های خانگی برایش مفید فایده بود؛ مضاف بر این که کمتر از این تیم انتظار بالایی وجود داشت.

*سپیدرود مسابقات را با برتری 1-0 برابر بادران آغاز کرد و این برد برای سپیدرود 8 برد دیگر هم در ادامه داشت و سپاسی، خونه به خونه، آلومنیم، استقلال اهواز، مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان، مس کرمان، اکسین البرز و گل گهر سایر مغلوبین بودند.

بازی سپیدرود با خیبر، پارس جنوبی، فولاد یزد و راه آهن تهران به تساوی انجامید و برابر ملوان، نساجی و بادران در بازی اول برگشت وایرانجوان، این مردان رشت بودند که بازنده شدند. رفتار فنی سپیدرود اما عملکرد این تیم را قهرمانانه نشان نمی دهد و این تیم هر چند با 10 برد در 18 بازی بیشترین برد را دارد اما با 18 گل زده صاحب دهمین خط حمله برتر لیگ است، آنها با 12 گل خورده سومین خط دفاع برتر را دارند و با تفاضل 6 گل در جدول بهترین تفاضل گل رتبه ششم را دارند.

برای سپیدرود که با 34 امتیاز در صدر است و تعقیب کنندگانش 33 و32 امتیاز دارند و نفسشان در گوش رشتی ها می پیچد، سخت است بالا بماند اما به قطع غیرممکن نیست.

 

1171456

 

1171457

 

عکس :امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها