کد خبر : 1385670 | 18 دی 1395 ساعت 17:57 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

هرکس کتف و مچ اش درد می کند برود

کاظمی: آندو را می خواهید؟ کاوه را بدهید !

فرهاد کاظمی در کنفرانس خبری قبل از بازی برابر سایپا با اعتماد به نفس کامل از تیم تازه اش ماشین سازی گفته و تاکید کرد این تیم رتبه خوبی در لیگ به دست خواهد آورد.

کاظمی: آندو را می خواهید؟ کاوه را بدهید !

به گزارش "ورزش سه"، فرار تیم فوتبال ماشین سازی تبریز  از سقوط ،در نگاه اول و با توجه به موقعیت بد این تیم در جدول  لیگ برتر کاری سخت  و نشدنی جلوه می کند اما فرهاد کاظمی با علم بر توان خود و سابقه 20 ساله ای که او را همه گاه در موقعیت های  مشابه موفق کرده ،از کسب عنوان خوب توسط مردان ماشین سازی گفته است .

 

آندو ؟برای چه از دستش بدهیم؟
*فرهاد کاظمی بحث را از آندرانیک تیموریان آغاز کرد.او درباره احتمال حضور آندرانیک تیموریان در تیم استقلال می گوید ما بازیکنی به این سطح از کیفیت را از دست نخواهیم داد .کاظمی تصریح می کند اگر قصد رفتن تیموریان از تیم  ما باشد بازیکنی در سطح او باید در جمع ما حضور یابد ،اگر آندو  را بخواهند باید کاوه رضایی را به تیم ما بدهند .البته اگر بازیکنی بخواهد از تیم ما برود ،به راحتی و با صداقت حرف خود را بزند ،نیازی هم  نیست که بگویند ما کتف و مچمان درد می کند .


ماشین سازی جوان می شود
*کاظمی درباره بازیکنانی که در آینده نزدیک وارد مجموعه ماشین سازی می شوند عنوان کرد ،نام و نشان هیچ کس برایمان مهم نیست ،فقط کسانی در سیستم ما حضور پیدا می کنند که به درد ما بخورند ،ما بر اساس آینده نگری ،بازیکن تازه گرفته و بر همین اساس تیم ماشین سازی را به تدریج جوان خواهیم کرد و هرگز حاضر نمی شویم تیم را ناگهان و بدون در نظر گرفتن موقعیت باتجربه ها جوان کنیم .


با رتبه شایسته لیگ را تمام می کنیم
*فرهاد کاظمی مثل همیشه با روانشناسی ویژه ای که دارد وبر همین اساس بازیکنان را صاحب روحیه می کند عنوان کرد:بازیکنانی که در خدمت این تیم هستند ،چه نفراتی که خواهند آمد وچه کسانی که از بین مردان گذشته در کنارمان خواهند بود ،هر کدام یک تیم هستند .ما در تیم هایی که غنای فردی وکیفیت بازیکنانش از این تیم بسیار ضعیف تر بوده در لیگ برتر مانده ایم. حالا این تیم که بر اساس بدشانسی این جای جدول است و به زودی خواهید دید که ماشین سازی به راحتی در دور برگشت تغییر خواهد کرد.  ماشین سازی با تکیه بر حضور نفرات بزرگ در آینده ای نزدیک ابتدا  از موقعیت سقوط رها شده و سپس به میانه خواهد آمد. در پایان نیز با رتبه ای شایسته کارمان را تمام خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها